1

کاهش ضریب شدت تکرار حادثه در سایپا

  • کد خبر : 188911
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

مهدی از کاهش ضریب شدت تکرار حادثه در سایپا نسبت به مدت زمان مشابه و بهبود ۵۵ درصدی در این شرکت خبرداد.

به گزارش سایپا نیوز: همزمان با روز ملی بهره وری آئین بزرگداشت روز ملی بهره وری و هفتمین جشنواره ملی بهره وری با حضور و مشارکت مقامات مختلف کشوری، فعالان اقتصادی، شرکت ها و گروه خودروسازی سایپا در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد..

در این مراسم برای نخستین بار در سطح ملی، نسبت به اندازه گیری رضایت کارکنان با هدف انتخاب بهترین محل برای کار در ایران اقدام شد. از اهداف برگزاری این جشنواره می توان به افزایش توان رقابت پذیری سازمانها و شرکت های ایرانی در محیط کسب و کار بین الملل و همچنین افزایش سازگاری آنها با بازار جهانی نام برد.

در حاشیه این جشنواره محمود مهدی قائم مقام معاونت نیروی انسانی گروه خودروسازی سایپا ضمن اعلام انتخاب سایپا به عنوان بهترین مکان برای کار از دیدگاه کارگران گفت: مجموعه گروه خودروسازی سایپا در این زمینه کارهای زیادی انجام داده که از جمله می توان به تشکیل کمیته های بررسی جهت بالابردن کیفیت بهره وری در چندسال اخیر با توجه به تاکید مدیران ارشد شرکت در راستای بالا رفتن کیفیت اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: در یکسال اخیر ضریب شدت حادثه در گروه خودرو سازی سایپا به مقدار زیادی کاهش نشان می دهد که دراین مدت با تدوین برنامه های راهبردی نقاطی که ریسک بالایی داشتند را شناسایی و در جهت کاهش اقدامات اصلاحی انجام شد و با این وضعیت به ۵۵ درصد بهبود در ضریب شدت حادثه نسبت به زمان مشابه دست پیدا کرده و قریب به ۳۰ درصد حوادث نیز نسبت به زمان مشابه با کاهش روبرو بوده است.

قائم مقام معاونت نیروی انسانی گروه خودرو سازی سایپا گفت: شرکت سایپا به منظور حفظ و ارتقاء جایگاه خود در بین مشتریان و جامعه تلاش کرده است تا نسبت به افزایش بهره وری و کیفیت خدمات خود به گونه ای اقدام نماید که رضایت مصرف کننده حاصل شود .

وی افزود: به همین منظور سیاست مدیریت ارشد بر تولید کیفیت از یک طرف و راه اندازی کمیته های بهره وری و کاهش هزینه از طرف دیگر باعث شده  است تا با اصلاح فرآیندهای کاری رویه اجرایی و بکارگیری دانش و خلاقیت کارکنان که سرمایه سازمان تلقی می شوند را پیگیری و اجرائی نمایند تا به جایگاه مطلوبتر در کنار رقبا و در جامعه  دست پیدا نماید.

گفتنی است از میان تعداد ۳۰۰ هزار شرکت تولیدی صنعتی، خدماتی و سرمایه گذاری،گروه خودروسازی سایپا با پروژه ” پخت لایه های ED ، آستر و رنگ رویه ، در قسمت کلاف لای درب های خودرو پرسیس” با توجه به افزایش مقاومت بدنه در مقابل زنگ زدگی، افزایش مقاومت رنگ در ضربات فیزیکی و نیز افزایش چسبندگی ED لایه و آستر که منجر به کیفیت محصول شده باعث شدکه جزء ده شرکت برتر  انتخاب شد و لوح و تندیس این جشنواره را به خود اختصاص دهد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=188911

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر