1

هزینه ماهیانه شهرداری ملارد ۳ میلیارد تومان بر آورد می شود

  • کد خبر : 189008
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۸:۴۲

شهردار ملارد گفت:هزینه های شهرداری ملارد بدون احتساب بودجه و اعتبارات عمرانی،ماهیانه سه میلیارد تومان بر آورد می شود که در شرایط فعلی تأمین آن با دشواری های بسیاری همراه است.

خراسانی شهردار ملارد

علی اکبر خراسانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم حمایت های مالی و اعتباراتی دولت از شهرداری ها اظهار داشت:بطأریقین جذب و مشارکت بخش خصوصی یکی از راهکارهای تأثیرگذار در پیشبرد برنامه ها و اهداف مدیرت شهری به شمار می رود اما این ضرورت، کافی به نظر نمی رسد.

شهردار ملارد افزود:شهرداری ملارد همچون مدیریت شهری دیگر نقاط کشور با محدودیت های شدید مالی مواجه است و میزان این مشکلات به حدی رسیده که به تعبیر استاندار تهران، خشکسالی در شهرداری ها رسوخ کرده است.

وی گفت:با نگاه واقع بینانه به روشنی در می یابیم که با چند طرح مشارکتی نمی توان شهرداری ها را از ورطه ورشکستگی نجات داد و می طلبد حمایت های هر چه بیشتری از سوی قوه مجریه برای شهرداری ها به عنوان نوک پیکان و خط مقدم ارائه خدمات به مردم مدنظر قرار گیرد.

خراسانی عنوان کرد:بر اساس ارزیابی های انجام شده، هزینه کردهای ماهیانه شهرداری ملارد، سه میلیارد تومان برآورد می شود که این میزان بدون احتساب اعتبارات عمرانی است.

شهردار ملارد گفت:یکی از پایه های اصلی تأمین درآمد شهرداری ها به ساخت و سازها  متکی است که با عنایت به رکود حاکم براین بخش، در شرایط فعلی نمی توان به کسب درآمد قابل توجهی امیدوار بود.

وی افزود:یکی از راهکارهای برون رفت از محدودیت های مالی به تأمین درآمدهای پایدار شهری معطوف می شود اما باید در نظر داشت، تحقق چنین راهکارهایی مستلزم تأمین سرمایه  اولیه ای است تا با اتکای به آن، گام های موثر و سازنده ای در این خصوص برداشته شود.

خراسانی یادآور شد:امیدواریم در برنامه ششم توسعه، نگاهی ویژه و کافی به عرصه حمایتی از شهرداری ها معطوف شود که بطور یقین هر آنچه پشتیبانی های مالی از شهرداری ها افزایش یابد، رضایتمندی مردم به نحوی مطلوب تر جلب و تأمین می شود که در نهایت حصول این امر، موفقیت مضاعف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189008

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر