2

توضیح دانشگاه آزاد در خصوص فیش حقوقی منتسب به یکی از مدیران

  • کد خبر : 189134
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص انتشار فیش حقوقی منتسب به یکی از مدیران این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

1431155570254_139208270946095501561293.jpg

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علوی فاضل در سخنانی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی شهریه دریافتی از دانشجویان را امانت می داند و هزینه کردن آن غیر از موارد قانونی و ضروری را بر نمی تابد.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به اخبار برخی رسانه ها درباره فیش حقوقی منتسب به یکی از مدیران این دانشگاه گفت: کلیه پرداخت ها به کارکنان و اعضای هیات علمی و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی شفاف و بر اساس مصوبات هیات امنا و مقررات انجام می شود.

وی افزود: انعکاس همه پرداخت های اشخاص در فیش حقوقی آنها نشان از انجام کار قانونی و تابع ضوابط و مقررات و شفاف در دانشگاه است.

علوی فاضل با بیان اینکه ممکن است بصورت موردی مبالغی تحت عنوان مابه التفاوت حقوق و مزایای چند ماه یا سال به یکباره جمع شده و بصورت عددی قابل توجه در فیش حقوقی مدیران درج شود، افزود: پرداخت های “غیر مستمر” و “موردی” همچون بازخرید سنوات و مرخصی استفاده نشده یک یا چند سال، حق التدریس چند ترم، حق الزحمه پایان نامه و رساله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی که بعضا مربوط به چندین ترم است، حق التحقیق بابت اجرای طرح های پژوهشی مصوب که چندین ماه یا سال اجرای آنها به طول می انجامد ممکن است “سالی یکبار” محاسبه و جمع شده و یک جا در فیش حقوقی یک ماه به حساب فرد واریز شود.

وی افزود: در این شرایط این شبهه ایجاد می شود که این مبلغ هر ماه بعنوان حقوق مستمر به یکنفر پرداخت می شود در حالی که اگر این مبلغ به تعداد ماه هایی که این حق الزحمه دریافت نشده است تقسیم شود مبلغ اندکی می شود و “به هیچ عنوان “اینگونه پرداخت ها “مستمر” و “ماهیانه” نیست.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ناآگاهی در خصوص “نحوه محاسبه حقوق اعضاء هیات علمی” موجب می شود تا کسانیکه بدنبال غیرواقعی نشان دادن حقوق مدیران دانشگاه هستند سوء استفاده کرده و در جهت تخریب دانشگاه آزاداسلامی و چهره مدیران این دانشگاه اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علوی فاضل در پایان تاکید کرد: به طور مستمر بررسی های دقیق مالی توسط معاونت اداری مالی، خزانه دار و حسابرس دانشگاه انجام می شود و اگر در این بررسی ها ثابت شود که مبلغ دریافتی هر شخصی در دانشگاه خارج از مقررات بوده علاوه بر استرداد آن با شخص متخلف برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189134

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر