1

واکنش سپاهانی ها به حرف های نویدکیا/ دروغ می گوید!

  • کد خبر : 189155
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

دوشنبه شب محرم نویدکیا در برنامه ۹۰ از مشکلاتش با مربیان دو سال گذشته سپاهان گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سپاهان در لیگ پانزدهم ضعیف ترین نتیجه اش را در تاریخ لیگ برتر گرفت. آنها لیگ را با فرکی شروع کردند ،با استیماچ ادامه دادند و با زاغی نژاد تمام کردند. نکته مشترک بین همه مربیان سپاهان وجود مشکل با محرم بود. محرم شب گذشته به برنامه ۹۰ آمد و درباره مسائل پیش آمده سخن گفت. او گفت که مدیر عامل و هیات مدیره سپاهان برای تعیین مربی با او مشورت می کردند و او با بازیکنان برای تمدید قرارداد صحبت کرده است. بعد از صحبت های محرم مدیر عامل سپاهان، حسین فرکی و ابرقویی نژاد صحبت های نویدکیا را تکذیب کردند.

ابرقویی نژاد در این باره گفت:« بعد از مشکلاتی که بین نویدکیا و فرکی پیش آمده بود با محرم تماس گرفتم و گفتم تو با این باشگاه بزرگ شده‌ای، سپاهان به تو کمک کرده تا به اینجا برسی و خودت هم بازیکن شاخصی هستی که به سپاهان کمک کرده‌ای و رابطه‌ات با سپاهان یک رابطه‌ای دو طرفه است. محرم با این صحبت‌ها راضی شد برگردد و به سپاهان کمک کند و قرار شد بدون اینکه صحبتی مطرح شود چه کسی واسطه بوده تا محرم برگردد، او در تمرینات حاضر شود. خودم خواسته بودم اسمی از من برده نشود که من میانجیگری کردم تا مشکل سپاهان حل شود. خوشبختانه یا متأسفانه پیگیری بازگشت محرم با من بود و به گفتم ساک ورزشی‌ات را روی دوشت بینداز و به سر تمرین برو تا به تیم کمک کنی و این اتفاق هم رخ داد. پس از آن هیچ صحبتی در هیچ زمینه‌ای با محرم نداشتم.»

ابرقویی ادامه داد: «پس از برنامه شب گذشته و صحبت‌های نویدکیا به او پیام بلند بالایی نوشتم و ارسال کردم تو که می‌گویی از دروغ بدم می‌آید و به این دلیل افشاگری کرده‌ام، چرا در برنامه دروغ گفتی و به من تهمت زدی؟ من هیچ صحبتی با تو نداشتم.»

رسول کربکندی که سابقه بازی و مربیگری در سپاهان را دارد درباره حرف های نویدکیا به تسنیم گفت:« او در صحبت‌های خود از ۲۰ تا ۳۰ فرد در باشگاه سپاهان نام برد و آنها را مقصر ناکامی این تیم معرفی کرد اما برای خودش در این ناکامی سهمی قائل نشد. محرم می گفت که دلسوز باشگاه است اما دلسوزی این بازیکن نتیجه‌اش این بوده که تیمی که برای قهرمانی بسته شده بود در نهایت یازدهم می‌شود و دلیلی ندارد من بخواهم درباره این موضوع بیشتر از این حرف زده و اتلاف وقت کنم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189155

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر