1

همه چیز درباره پیشنهاد خارجی رضاییان، مسلمان و احمدزاده و احتمال جدایی آنها از پرسپولیس

  • کد خبر : 189161
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

مدیر برنامه‌های سه بازیکن تیم پرسپولیس گفت: «هیچ پیشنهاد خارجی رسمی برای مسلمان، رضاییان و احمدزاده به دست من نرسیده است.»

رامین رضاییان محسن مسلمان همه چیز درباره پیشنهاد خارجی رضاییان، مسلمان و احمدزاده و احتمال جدایی آنها از پرسپولیس

مدیر برنامه های سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت قرارداد محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان و اینکه گفته می‌شود این سه بازیکن از تیم‌های خارجی پیشنهاد دارند اظهار داشت: «وضعیت هر سه بازیکن تقریبا مشابه به هم است. آنها درخشش خوبی در لیگ برتر داشتند و از ارکان موفقیت پرسپولیس در فصلی که گذشت به حساب می‌آیند اما تاکید می‌کنم که به عنوان مدیر برنامه این سه بازیکن هیچ پیشنهاد رسمی از تیم های خارجی برای آن‌ها نیامده است و تا زمانی که پیشنهاد رسمی نیاید نمی‌توان در این باره به صورت قطعی صحبت کرد.»

وی ادامه داد: «طبیعی است که بعد از درخشش بازیکنان در لیگ‌های داخلی تیم‌های خارجی برای جذب بازیکنان ابراز تمایل می‌کنند اما کسی که با فوتبال آشنایی داشته باشد می‌داند که بین پیشنهاد شفاهی و پیشنهاد رسمی فرق وجود دارد. تا این لحظه پیشنهاد رسمی برای این بازیکنان دریافت نکردیم و از طرفی به دلیل رابطه خوبی که با آقایان برانکو و طاهری داریم اگر پیشنهاد رسمی به دست ما برسد با مسئولان باشگاه پرسپولیس در میان می‌گذاریم.»

این مدیر برنامه تصریح کرد: «اگر پیشنهاد خوب خارجی برای این بازیکنان بیاید و بعد از جمع‌بندی با باشگاه متوجه شویم که رفتن به نفع آن‌هاست قطعا اجازه ترانسفر صادر خواهد شد. اما تا این لحظه همه حرف ها گمانه زنی است این سه بازیکن یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارند و با عشق با این باشگاه کار می‌کنند. طرفین هم از همکاری با هم لذت می‌برند.»

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189161

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر