1

توضیح باشگاه پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات

  • کد خبر : 189234
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۸:۳۴

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران خواست ذهن خود را درگیر شایعات و اخبار نادرست در حوزه نقل و انتقالات و مسائلی که بعضا به باشگاه نسبت داده می‌شود، نکنند.

در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد افزایش انتشار شایعات و اخبار نادرست در ارتباط با مسائل مربوط به نقل و انتقالات و همچنین اخبار کذبی در خصوص حضور جاسوس و مسائل این چنینی بوده‌ایم که در برخی موارد باعث بروز نگرانی‌ها برای هواداران و تشویش اذهان عمومی شده است.

بدیهی است با وجود درخواست‌های مکرر از رسانه‌های محترم، مبنی بر انتشار اخبار دقیق و دامن نزدن به مسائل نادرست، واقعیت غیر قابل انکاری است که پرسپولیس به عنوان محبوبترین و پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا همیشه در صدر فهرست خبرسازی‌ها قرار دارد.

در این شرایط ضروری است هواداران پرسپولیس که بارها و بارها طی سال‌های گذشته شاهد این روند بوده‌اند ذهن خود را درگیر شایعات و بعضی اخبار نادرست نکنند و تا حد امکان اخبار و مطالب را از طریق مراجع رسمی – مانند سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و اظهارات رسمی مسوولان باشگاه پیگیری نمایند.

در همین ارتباط طی روزهای گذشته چه در حوزه نقل و انتقالات و چه در بخش‌های دیگر متاسفانه مطالب نادرست و کذب فراوانی در ابعاد گسترده و در حد تیتر اول نشریات منتشر شده است که اکثر آنها خالی از هرگونه واقعیت است و در بعضی موارد درج بعضی مطالب و ادعاهای کذب شائبه برانگیز است. به همین دلیل با توجه به مسوولیت باشگاه در قبال منافع پرسپولیس و هواداران، اقدامات حقوقی و قضایی در ارتباط با جریان سازی‌هایی که به نظر می‌رسد برای ایجاد بدبینی در داخل مجموعه و متشنج نشان دادن شرایط پرسپولیس صورت گرفته، در دست اقدام است.

در این میان نکات قابل تاملی هم وجود دارد. به نظر می‌رسد اینکه پرسپولیس یکی از کم حاشیه‌ترین و آرام‌ترین فصل‌های ورزشی خود را پشت سر گذاشته است، خوشایند بعضی نباشد و این روزها تلاش می‌شود برخلاف این به افکار عمومی القاء شود.

در حالی که این ثبات و آرامش مالی و کاری به عامل محرکی برای فعالان اقتصادی و همچنین بازیکنان فوتبال برای همکاری با پرسپولیس بدل شده است، به نظر می‌رسد بعضی تلاش می‌کنند با سوء استفاده از فضای رسانه‌ها و ارائه اطلاعات نادرست به آنها و انتشار موارد مورد نظر خود از این طریق، ضمن ایجاد اختلال در امور باشگاه به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنند.

در همین ارتباط در حوزه نقل و انتقالات هم پاره‌ای بازار گرمی‌ها صورت گرفته و بعضا تلاش شده است هواداران نسبت به سرنوشت تیم نگران شوند. جریانی که سال قبل در چنین روزهایی شاهد اوج‌گیری آن بودیم اما در نهایت واقعیت تیم و پرسپولیس که بسته شد کاملا متفاوت با ادعاهای مطرح شده بود و شاهد یک پرسپولیس قوی، مطرح و مدعی در لیگ گذشته بودیم.

در همین ارتباط ضمن آنکه بار دیگر از رسانه‌های محترم که مسوولیت خطیری را عهده‌دار هستند درخواست می‌کنیم نسبت به انتشار اخباری که دریافت می‌کنند بر اساس اصول کاری و حرفه‌ای که خود لحاظ می‌دارند، دقت نظر لازم را داشته باشند و به چنین جریان‌هایی اجازه سوء استفاده ندهند، از هواداران پرشور و شعور پرسپولیس نیز می‌خواهیم اخبار مورد نظر خود را از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس دریافت کنند و اطمینان داشته باشند وقتی پرسپولیس فصل گذشته، در شرایطی که مدیریت، دیر هنگام امور را در دست گرفته بود و اسپانسر و شرایط مالی باشگاه هم مشخص نبود، در پایان فصل چنان شرایطی پیدا کرد، به طور قطع و با یاری پروردگار، با حمایت‌های هواداران و با پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان برای فصل جدید تیمی قدرتمند با هدف قهرمانی در رقابت‌های داخلی و آسیایی بسته خواهد شد.

منبع: مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189234

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر