1

استقلال قهرمان می شود / کاش ما از پرسپولیسی ها یاد می گرفتیم

  • کد خبر : 189422
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: «ذوب‌آهن تیمی سرسخت است اما استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود.»

تیم فوتبال استقلال استقلال قهرمان می شود / کاش ما از پرسپولیسی ها یاد می گرفتیم

بیژن طاهری در خصوص دیدار استقلال و ذوب آهن و ارزیابی وی از این مسابقه اظهار داشت: «اطلاعات من از هر دو تیم کامل است و هم مسابقات لیگ و هم لیگ قهرمانان آسیا را به خوبی تماشا می‌کردم. نتیجه یک سال زحمت روز یکشنبه مشخص می‌شود و من می‌دانم که ذوب آهن تیم بسیار سرسختی است که امسال لیگ قهرمانان را خوب شروع کرد و در آخر حذف شد اما اینکه فکر کنیم ذوب آهن چون شکست خورده به استقلال هم می‌بازد فکری غلط است.»

وی افزود: «استقلال فراز و نشیب زیادی داشت و روزهای سختی را گذراند. تیم هفته ها در صدر جدول بود و بعد از شکست مقابل پرسپولیس روزهای سختی را سپری کرد. به نظرم بازی بسیار پایاپای است و هر دو تیم مهره‌هایی دارند که می‌توانند بازی را دربیاورند. من در تیم استقلال مهدی رحمتی و امید ابراهیمی را مهره‌هایی تاثیرگذار می‌دانم.»

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص غیبت خسرو حیدری و سجاد شهباززاده و از طرف مقابل احسان پهلوان و هاشم بیگ‌زاده گفت: «مهره‌هایی که در استقلال حضور ندارند تاثیرگذارتر هستند. ذوب آهن از ابتدای فصل کمبود بازیکن نداشت اما استقلال با چنین مشکلی مواجه بود در هر صورت استقلال تیم محبوب من است اما من از شکستش خوشحال نمی‌شوم. چه باشم و چه نباشم حمایت می‌کنم و اعتقاد دارم که این مربیان و بازیکنان می‌آیند و می‌روند و فقط نام استقلال است که می‌ماند. فراموش نکنید اگر حیدری و شهباززاده نیستند استقلال ابراهیمی را دارد که یک تنه کارهای بزرگی انجام می‌دهد. من اعتقاد دارم استقلال روز یکشنبه قهرمان می‌شود حتی با وجود کمبودهایی که دارد.»

طاهری با انتقاد از عملکرد اعضای هیات مدیره استقلال گفت: «ای کاش ما از پرسپولیسی‌ها یاد می‌گرفتیم چون این تیم هم قهرمان نشد اما دیدید هواداران و مدیریت باشگاه چگونه او را حمایت کردند؟ ای کاش مدیرعامل و هیات مدیره استقلال به جای مذاکرات مخفیانه و بر هم زدن ذهن مظلومی به او و تیمش روحیه می‌دادند اگر استقلال قهرمان نشود ضرر به چشم این آقایان نمی‌رود چون آن‌ها پست‌هایشان در سال‌های آینده مشخص است و دودش به چشم مردم می‌رود.»

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189422

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر