1

مظلومی: ما باید طلبکار باشیم نه ذوب‌آهنی‌ها/ اگر کسی بخواهد اعتراض کند ما هستیم

  • کد خبر : 189550
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

سرمربی استقلال تهران گفت: ما ۱۶ روز از شرایط مسابقه دور بودیم در حالی که ذوب‌آهنی‌ها در این مدت بازی کردند و این شرایط نابرابر برای ماست نه ذوب‌آهنی‌ها.

پرویز مظلومی

پرویز مظلومی در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال در فینال حذفی اظهار داشت: «جا دارد از شهدای بزرگوار استان خوزستان یاد کنیم. به احترام این عزیزان بازی فینال در خرمشهر برگزار می شود. به سهم خودم پیروزی تیم ملی والیبال مقابل کانادا را تبریک می گویم. ما مجبور شدیم بعد از ۱۶ روز تعطیلی بازی کنیم. لیگ تمام شده و همه به تعطیلات رفتند اما رقیب ما درگیر مسابقات بود.جالب اینکه آنها طلبکار شده‌اند. همه تیم ها مشغول یارگیری هستند اما ما بازی داریم. تیم ما از شرایط مسابقه خارج شده و اگر کسی قرار است معترض باشد، ما هستیم.»

وی ادامه داد: «به نظر سازمان لیگ احترام می گذاریم. به کمک هواداران سعی داریم بازی را ببریم و قهرمان شویم. بازی بسیار سختی است. ذوب آهن کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد. تیم ما برای بازی مهم امروز آماده است. هرچند جمع کردن تیم بسیار سخت بود. به جز خسرو و سجاد مصدومان دیگر رسیدند. از نوروزی تشکر می کنم.»

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد ناراحتی مسئولین باشگاه ذوب‌آهن از شرایط ناعادلانه زمان برگزاری بازی بیان کرد: «شرایط برای ما عادلانه نیست؟ این حرف ها بهانه جویی است. عادت کردیم فرار روبه جلو کنیم. برای افرادی که این صحبت‌ها را می‌کنند متاسفم. حتما آقایان دوست داشتند ما بدون بازیکن مقابلشان قرار می‌گرفتیم، ناعادلانه این است ما ۱۶ روز تیممان در شرایط مسابقه قرار نداشت.»

مظلومی در پایان افزود: «اگر سوم خرداد بازی می کردیم، برایمان بهتر بود. زمان کمتری استراحت می کردیم و از دوران مسابقات خارج نمی‌شدیم. جام حذفی باید قبل از پایان لیگ تمام شود. وقتی فاصله بیفتد، باعث بی انگیزگی بازیکنان می شود. دست ما بسته است. یک بازیکن اعلام می ‌کند که می خواهد به استقلال بیاید، باید با بازیکن هم پستی‌اش صحبت کنیم تا از نظر روحی آماده‌اش کنیم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189550

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر