1

توزیع سبد کالای ماه رمضان بین مددجویان بهزیستی

  • کد خبر : 189581
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه رویش هنر گفت: سبد کالای ماه مبارک رمضان بین مددجویان بهزیستی توزیع می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آیین افتتاح نمایشگاه رویش هنر که آثار نقاشی خط اساتید برجسته کشور به همراه آثار هنری معلولین به نمایش گذاشته شد، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند.

 

در ابتدا حجت‌الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این سازمان باید با بهزیستی پیوندهای بیشتری داشته باشد.

 

وی افزود: ما از ادامه همکاری با سازمان بهزیستی استقبال می‌کنیم و این سازمان به تعاملات بیشتری نیاز دارد.

 

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تابلوهایی از هنر ایرانی اسلامی و اهل‌بیت(ع) به نمایش گذاشته شده است، گفت: باید هنر متعهد در جامعه نشر پیدا کند.

 

در ادامه انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تقویت و ارتقا بخشیدن به امور فرهنگی در جامعه از اهداف ما است.

 

وی به برگزاری مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم با حضور نابینایان ۱۷ کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این نشان از قابلیت‌های معلولین دارد.

 

وی گفت: خانه هنر و فرهنگ سازمان بهزیستی در اختیار هنرمندان است تا بتوانند با اهداء و نمایش آثار خود به افراد تحت پوشش این سازمان کمک کنند.

 

محسنی بندپی گفت: وقتی معلولی می‌تواند استعدادهای خود را بروز دهد یکی از مشکلاتی که این جامعه دارد عدم فراهم کردن امکانات و بستر مناسب برای به نمایش گذاشتن آثار هنری این قشر از جامعه است.

 

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: این مکان در اختیار هنرمندان معلول است که بتوانند آثار خود را در معرض نگاه و رویت افکار عمومی قرار دهند.

 

در ادامه این افتتاحیه، محسنی بندپی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۵۰ درصد از فروش آثار این نمایشگاه در جهت حنایت از معلولین استفاده می‌شود و ۵۰ درصد دیگر نیز برای ایجاد کارهای هنری مصرف خواهد شد.

 

وی درباره سبد کالای ماه مبارک رمضان نیز گفت: سازمان بهزیستی برای جامعه هدف خود سبد کالا توزیع می‌کند ولی هنوز رقم نهایی برای این مورد در نظر گرفته نشده است.

 

وی افزود: با معاونت رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هماهنگی‌هایی در جهت توزیع سبدهای کالا در بین مددجویان انجام شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189581

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر