2

ستاره مدنظر استقلال: پرسپولیس هم به من پیشنهاد داده

  • کد خبر : 189609
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۸:۴۳

هافبک فصل پیش تراکتورسازی گفت: «حضور قلعه نویی به تراکتورسازی و خود من کمک کرد چون امیرخان آدمی است که از نظر فنی همه چیز را از فوتبالیست بیرون می‌کشد.»

بختیار رحمانی ستاره مدنظر استقلال: پرسپولیس هم به من پیشنهاد داده

درخشش بختیار رحمانی با تراکتورسازی باعث شده تا تمام تیم‌های بزرگ ایران به او پیشنهاد بدهند و حتی او در لیگ قطر هم خواهان پیدا کرده است اما رحمانی در حال حاضر استراحت می‌کند و قصد دارد در آرامش کامل بهترین تصمیم ممکن را بگیرد تا هم به لحاظ مالی تامین شود و هم از نظر فوتبالی ضربه نخورد و فوتبالش خراب نشود.

اظهارات رحمانی را در ادامه می خوانید:

* در مورد حذف تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا صحبت می‌کنی؟

– فکر می‌کنم ما لیگ قهرمانان آسیا را خیلی قوی شروع کردیم. در کل تیم ما در نیم‌فصل دوم خیلی خوب بازی کرد و در آسیا هم کارمان را فوق‌العاده شروع کردیم و آبرومندانه هم تمام کردیم. آخرین بازی ما در آسیا مقابل النصر امارات در تبریز بود که با حضور پرشور هواداران همراه شد.

* اما حضور پرشور هواداران هم کمک نکرد تا از سد النصر امارات بگذرید.

– واقعیت را بخواهید ما در همان بازی رفت در امارات که چهار گل از النصر خوردیم، شانس صعودمان را از دست دادیم. النصر ۵۰ درصد ما هم نبود و چهار گل از آنها خوردیم. ما در تبریز خیلی خوب بازی کردیم و سه گل هم زدیم اما النصر فقط همان یک فرصت را داشت و به گل رسید تا حذف شویم. باور کنید جبران سه گل سخت بود اما بچه‌های ما در تبریز عالی کار کردند و هواداران هم سنگ‌تمام گذاشتند. ما فقط یک گل دیگر می‌خواستیم تا همه چیز عوض شود اما نشد و در نهایت حذف شدیم ولی این حذف چیزی از ارزش‌های بچه‌های ما و هواداران خوب تراکتورسازی کم نکرد.

* قلعه‌نویی بعد از این بازی اعلام کرد بارسلونایی بازی کردیم. حرف قلعه‌نویی را تایید می‌کنی؟

– شاید امیرخان همین یک بازی را گفته باشد اما به خدا قسم تمام بچه‌های ما در نیم‌فصل دوم و در آسیا فوق‌العاده بودند و در تمام خطوط بازیکنان خوبی داشتیم و خوب هم کار کردیم. یک مربی خوب مثل امیرخان هم بالای سر ما بود. امیرخان زیاده‌خواه است و می‌خواهد تیمش همیشه بالا باشد. حضور امیرخان به تراکتورسازی و خود من کمک کرد چون امیرخان آدمی است که از نظر فنی همه چیز را از فوتبالیست بیرون می‌کشد و به لحاظ فنی و تاکتیکی خیلی به تیم کمک می‌کند. حرف امیرخان کاملا درست است و تیم ما مقابل النصر در تبریز خیلی خوب کار کرد و بچه‌های ما عالی بودند و النصر نیمه دوم حتی یک توپ هم روی دروازه ما نیاورد اما متاسفانه این‌طوری شد. به خاطر این بازی قشنگ به امیرخان، کادر فنی، بچه‌های تیم و تماشاگران خوب و پرشور تراکتور تبریک می‌گویم.

* تبریز با همه خاطراتش دیگر برای تو تمام شده؟

– واقعا هر چه که بود، گذشت اما از مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی تشکر می‌کنم. درست است که در یک مقطع مشکلاتی به وجود آمد اما همیشه با جان و دل برای تراکتورسازی بازی کردم. سال خیلی خوبی داشتم و هواداران هم خیلی به ما کمک کردند چون همیشه با جان و دل تشویق می‌کردند. هواداران و مجموعه تراکتورسازی اگر خوبی و بدی از ما دیدند حلال کنند. من از همه آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم تراکتور همیشه پایدار و سربلند باشد. از آقای عباسی مدیرعامل باشگاه هم تشکر می‌کنم چون برای ما سربازها خیلی زحمت کشیدند و هر مشکلی بود آن را حل می‌کردند. از امیرخان هم تشکر می‌کنم چون نیم‌فصل دوم و در مشکلاتی که برایم به وجود آمد خیلی به من کمک کرد. در مجموع خاطرات بسیار خوبی در تبریز دارم و خاطرات تبریز محاله یادم بره. تبریز آب و هوای وحشتناکی هم داشت چون الان آفتابی بود و دو ساعت بعد برف و باران می‌آمد که برای ما خیلی جالب بود.

* داستان تراکتورسازی تمام شد. برای آینده‌ات چه برنامه‌ای داری؟

– فعلا چند روز استراحت می‌کنم تا یک تصمیم درست بگیرم.

* داستان تو و استقلال به کجا کشید؟

– همه می‌دانند که استقلالی‌ها به من پیشنهاد داده‌اند. همه تیم‌های بزرگ ایران به من پیشنهاد داده‌اند اما چند روز استراحت می‌کنم و تا روز چهارشنبه یک تصمیم درست می‌گیرم.

* در حال حاضر اولویت اصلی شما برای امضای قرارداد جدید چیست؟ آیا پول اولویت اصلی است یا بیشتر به فوتبال اهمیت می‌دهید؟

– من دو، سه سال است که پول نمی‌گیرم. امسال پیشنهاد خیلی خوبی هم از قطر برایم آمد اما همه چیز پول نیست و پول زیاد هم مرا وسوسه نمی‌کند تا فوتبالم را خراب کنم. هر چند که قطر لیگ خوبی دارد و امکانات زیادی هم دارند اما مرا وسوسه نمی‌کند چون با پول یک مقدار کمتر هم می‌شود زندگی کرد. پول اولویت زندگی‌ام نیست اما پول هم در قرارداد جدیدم مهم است چون تنها خودم نیستم و خانواده‌ام هم هستند و در مجموع هر جایی که بروم، دنبال آرامش هستم.

* پرسپولیس هم به شما پیشنهاد داده است؟

– بله، پرسپولیس هم پیشنهاد داده اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام.

* مشکل تو برای حضور در تیم‌ملی هم حل شده و باید خیلی خوشحال باشی.

– بله، مشکلم حل شده و خیلی خوشحالم. ان‌شاءا… اگر قابل دانستند در خدمت تیم‌ملی هستم. آرزویم بازگشت به تیم‌ملی است. خدا را شکر کی‌روش هم به خوبی مرا می‌شناسد. من هرجا که باشم سرباز مملکتم هستم.

* برای بازگشت به تیم‌ملی چقدر انگیزه داری؟

– انگیزه خیلی زیادی دارم و برای بازگشت به تیم‌ملی ثانیه‌شماری می‌کنم. بازگشت به تیم‌ملی خیلی خیلی برای مهم است و دوست دارم هرچه سریع‌تر برگردم. بعد از جام‌جهانی خیلی انگیزه داشتم اما مصدوم شدم و جام ملت‌ها را از دست دادم و بعد هم سرباز بودم. الان شرایطم خوب است و امیدوارم هر چه سریع‌تر به تیم‌ملی برگردم و جایگاهم را در تیم کی‌روش به دست بیاورم.

روزنامه گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189609

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر