1

دو بمب نقل و انتقالات پرسپولیس به دست استقلالی‌ها افتاد

  • کد خبر : 189662
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

جلسه هیئت مدیره استقلال در حالی فردا برای انتخاب سرمربی جدید برگزار می‌شود که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید منتظر حضور منصوریان روی نیمکت این تیم باشیم. مذاکرات مسئولان باشگاه استقلال با علیرضا منصوریان از زمانی آغاز شد که سرمربی نفت تهران قراردادش را خیلی سریع و قبل از دستور تاج مبنی بر جلوگیری […]

جلسه هیئت مدیره استقلال در حالی فردا برای انتخاب سرمربی جدید برگزار می‌شود که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید منتظر حضور منصوریان روی نیمکت این تیم باشیم.
علیرضا منصوریان دو بمب نقل و انتقالات پرسپولیس به دست استقلالی‌ها افتاد/ منصوریان و قراردادی سه ساله

مذاکرات مسئولان باشگاه استقلال با علیرضا منصوریان از زمانی آغاز شد که سرمربی نفت تهران قراردادش را خیلی سریع و قبل از دستور تاج مبنی بر جلوگیری از فسخ یکطرفه قراردادها، فسخ کرد تا مشکلی برای جانشینی پرویز مظلومی نداشته باشد. منصوریان حتی برای اینکه تیم جدیدش از رقیب سنتی خود عقب نماند لیست خرید خود را داد تا برای جذب آنها اقدام شود.

 

اگرچه هنوز به صورت رسمی منصوریان به عنوان سرمربی آبی‌پوشان انتخاب نشده اما نتیجه نگرفتن مظلومی در جام حذفی او را در یک قدمی نیمکت استقلال قرار داده است. فردا جلسه هیئت مدیره استقلال تشکیل می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این موضوع قطعی خواهد شد. با این حال توافق‌ها و کارها انجام شده و برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته اما با توجه به اینکه فینال جام حذفی در پیش بود این موارد که در زیر به آنها اشاره می‌شود، به صورت رسمی اعلام نشده است.

 

منصوریان با قرارداد ۳ ساله می‌آید

 

منصوریان در نظر دارد با هدف ۳ ساله به استقلال بیاید و درخواست کرده قراردادش نیز با همین مدت زمانی در هیئت فوتبال ثبت شود. او قصد دارد خون تازه‌ای را به آبی‌پوشان ترزیق کند و به این خاطر خواهان قرارداد ۳ ساله شده است. این خواسته منصوریان، مورد موافقت افشارزاده و برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال قرار گرفته است. البته هستند افرادی در هیئت مدیره باشگاه استقلال که چندان موافق منصوریان نیستند و همچنان امیر قلعه‌نویی مربی محبوب آنها است.

 

منصوریان احتمالا این نفرات را نخواهد

 

برخی بازیکنان فعلی استقلال با روی کار آمدن علیرضا منصوریان احتمالا باید به دنبال تیم جدید باشند. نفراتی از جمله وحید طالب‌لو، آرش برهانی، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خرسندنیا و پروپیچ. البته از بین حنیف عمران‌زاده و امین حاج محمدی نیز یکی باید جدا شود. منصوریان روی تمامی نفرات جوان استقلال نظر مساعد دارد و از مسئولان این باشگاه درخواست کرده به هیچ یک از آنها رضایت نامه ندهند.

 

لیست خرید منصوریان پر از نفرات اسمی

 

سرمربی فصل گذشته نفت خوب می‌داند که برای فصل آینده تیمش رقیب سرسختی چون پرسپولیس دارد و در لیست خرید خود دست روی نفراتی گذاشته که برخی از آنها در آستانه پیوستن به تیم رقیب قرار دارند. فرشید باقری، سید جلال حسینی، وحید امیری، بختیار رحمانی یا قاسم حدادی‌فر، وریا غفوری، لوسیانو پریرا و مجتبی حقدوست مهاجم جوان تیم نفت از جمله بازیکنانی هستند که احتمال پیوستن‌شان به تیم منصوریان زیاد است. هر چند در این بین باقری و غفوری با استقلالی‌ها قرارداد داخلی هم امضا کرده‌اند. ضمن اینکه نفراتی چون محمدرضا خلعتبری، ایمان مبعلی و حتی گفته شده محرم نویدکیا مورد توجه منصوریان قرار دارند که در صورت عدم توافق با نفرات نامبرده، جایگزین‌ آنها خواهند شد.

 

حسینی و امیری قول داده‌اند؟

 

گفته می‌شود دو بازیکن تیم ملی که بحث رفتن‌شان به پرسپولیس است به منصوریان قول داده‌اند اگر در ایران ماندنی شوند در تیم او بازی خواهند کرد. در این بین پرسپولیسی‌ها از مذاکره حسینی با پرسپولیس با خبر شده‌اند و سخت در تلاشند برانکو را راضی کنند که او را به لیست تیمش اضافه کند. سید‌جلال هم با موج جدیدی که به راه انداخته به نوعی شرایطی را بوجود آورده که اگر فردا روزی به استقلال رفت، هواداران پرسپولیس از وی دلخور نشوند و به آنها ثابت شود که برانکو وی را نخواست. در آن سو وحید امیری سخت بین دوراهی پرسپولیس و استقلال قرار گرفته و شاید به خاطر پیشنهاد مالی خوب پرسپولیسی‌ها نتواند به قولی که به منصوریان داده عمل کند.

 

رقیب خارجی برای رحمتی

 

یکی از مشاوران منصوریان که مربی شناخته شده‌ای حتی در سطح جهان است به او توصیه کرده برای رحمتی حتما رقیب خوب خارجی بیاورد تا خیالش از خط دروازه کاملا راحت باشد. با توجه به این قضیه احتمالا یک دروازه‌بان خارجی با پاسپورت آسیایی در نقل و انتقالات تابستانی به استقلال بیاید. ضمن اینکه منصوریان قصد دارد مگویان و احتمالا عادل شیحی را در تیمش حفظ کند.

 

طاهری سرپرست جدید استقلال؟

 

از دیگر تغییراتی که احتمالا با آمدن منصوریان به استقلال در این تیم شاهد خواهیم بود، انتخاب سرپرست جدید برای این تیم است. بیژن طاهری گزینه اول منصوریان برای این پست است که از سوی او به افشارزاده معرفی شده است. با توجه به اینکه طاهری از پیشکسوتان استقلال به حساب می‌آید بعید است هیئت مدیره و مدیریت باشگاه استقلال با سرپرستی وی مخالفت کنند.

 

تلاش برای حضور ۳ مربی ایرانی و مربی پیشین تیم ملی

 

محمد خرمگاه، علی چینی و حمید بابازاده مربیان مدنظر منصوریان برای کار در استقلال هستند. در کنار آنها قرار است یک مربی پرتغالی هم به عنوان مربی بدنساز مشغول به کار شود. منصوریان با توجه به شناختی که از «میک مک درموت» دستیار پیشین کارلوس کی‌روش دارد به وی پیشنهاد همکاری در استقلال را داده است. این مربی پرتغالی پیش از این از تیم ملی به تیم النصر امارات رفت و مقصد جدید وی شاید استقلال باشد.

 

به هر حال باید تا فردا منتظر ماند و دید چه اتفاقی در استقلال رخ خواهد داد.

 

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189662

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر