1

سایپا طرح خروج تاکسی های فرسوده را به صورت جدی دنبال می کند

  • کد خبر : 189671
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

کاظمی طرقی گفت: گروه خودروسازی سایپا با توجه به مسوولیت های اجتماعی، در طرح های نوسازی خودروهای فرسوده تاکنون از منابع داخلی خود استفاده کرده است و طرح خروج تاکسی های فرسوده را به صورت جدی دنبال می کند.

به گزارش سایپانیوز، حسین کاظمی طرقی، مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات شرکای تجاری سایپا با بیان مطلب بالا، گفت: خودرو آریو و ون هایس ۱۳ نفره سایپا در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور، حضور دارند و جایگزین خودروهای فرسوده خواهند شد و خدمات باکیفیت تری به مردم و رانندگان ارائه خواهند داد.

وی افزود: سال ۹۵ سال خوبی در حوزه تاکسیرانی خواهد بود و ما به اندازه نیاز اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور می توانیم تاکسی نو در طرح نوسازی ناوگان واگذار کنیم و تولیدمان را متناسب با نیاز اتحادیه تاکسیرانی ها هماهنگ کنیم.

مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات شرکای تجاری سایپا تصریح کرد: خودروی آریو در حال حاضر با مبلغ ۳۲ میلیون تومان و تسهیلات ۴۸ ماهه با نرخ تسهیلات ۱۶ درصد و با پیش پرداخت۱۳ میلیون تومان و خودروی ون سایپا با ۶۰ درصد تسهیلات و نرخ تسهیلات بسیار مناسب با رنگ زرد خورشیدی در شبکه نمایندگی های سایپا به متقاضیان واگذار می شود.

وی افزود: به زودی جلسات مشترکی با حضور نمایندگان اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، نماینده مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و نماینده معاونت فروش برگزار خواهد شد تا هرچه سریعتر به تفاهم مشترک برسیم و همکاری را آغاز کنیم.

کاظمی طرقی در توضیح مزیت های تاکسی های مشمول طرح نوسازی ناوگان سایپا، تاکید کرد: آریو خودروی ایده­عالی برای ناوگان تاکسیرانی است و همچنین تاکسی ون هم خودرویی است ۱۳ نفره که جایگزین بسیار مناسبی برای ون های فرسوده که آلودگی زیادی ایجاد می کنند، خواهد بود.

وی گفت: ون سایپا می تواند کاربری های مختلفی داشته باشد و تردد مردم با تعداد بیشتر و راحتی بیشتر از ویژگی های این خودرو است و در محورهای توریسیم و گردشگری، بخش طب و آمبولانس استفاده از این ون بسیار مناسب است و نقش موثری در کاهش آلودگی  هوا خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189671

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر