1

۱۴۰۰۰ دستگاه خودرو آریو درسال۹۵ در اختیار سازمان تاکسرانی قرار خواهد گرفت

  • کد خبر : 189675
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

برنامه تولید خودرو آریو برای سال ۱۳۹۵ تعداد ۱۴۰۰۰ دستگاه است که به صورت کامل و با توجه به اولویت نوسازی ناوگان حمل و نقل در اختیار سازمان تاکسیرانی کشور قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایپا نیوز؛ با توجه به برطرف شدن موانع تولید خودرو آریو در شرکت توسعه بنیان و صنعت خودرو (بن رو)، این شرکت در حال حاضر با ظرفیت تولید روزانه ۵۰ دستگاه از این خودرو، آماده ایفای نقش جدی در بازسازی و بروزرسانی سیستم حمل و نقل تاکسیرانی کشور است.

خودرو آریو یکی از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا است که در شرکت توسعه بنیان و صنعت خودرو (بن رو) تولید شده و بر اساس توافقات صورت گرفته با سازمان تاکسیرانی کشور، قرار است به صورت گسترده به عنوان تاکسی در سیستم حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

 واحد تضمین کیفیت شرکت بن رو در فرایند تولید و تجاری سازی خودرو آریو، با اضافه کردن گیت کنترلی بیشتر(سایناف) در راستای تضمین کیفیت مناسبتر به مشتری Q-SVI) ( اقدامات مهمی برای کیفی سازی این محصول انجام داده است.

خودرو آریو با توجه به زیبایی و کیفیتی که دارد به نسبت قیمت تمام شده آن مورد استقبال هموطنان قرار گرفته است، همچنین سازمان تاکسیرانی با بررسی و کارشناسی های لازم برای ارائه خدمات بهتر، خودرو آریو را در سبد محصولات خدماتی خود قرار داده است.

شایان ذکر است، وجود خدمات پس از فروش مناسب و تامین قطعات از سوی گروه سایپا و کیفیت مناسب این خودرو، زمینه ایجاد علاقه مندی در میان مشتریان را برای استفاده از آریو در ناوگان تاکسیرانی فراهم کرده است

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189675

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر