1

بررسی امکان حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر در نشست امروز سازمان مدیریت

  • کد خبر : 189707
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بررسی امکان حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر در نشست امروز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد.

 علی ربیعی در حاشیه همایش چشم‌انداز اقتصاد ایران در پاسخ به فارس گفت: در حال بررسی جوانب و امکان حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر هستیم و امروز ظهر هم در نشست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این موضوع بررسی می‌شود.

وی درباره امکان حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر طبق مصوبه بودجه سال ۹۵ کل کشور تصریح کرد: فعلا در حال انجام مطالعات کارشناسی و امکان حذف این تعداد هستیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نحوه اجرای قانون و اینکه ‌آیا امکان حذف ۲۴ میلیون نفر وجود دارد یا خیر در حال بررسی است گفت: این موضوع به دلیل آنکه با افکار عمومی و نگرانی‌های مردم سروکار دارد فعلا جنبه‌های حاشیه‌ای حذف یارانه را دنبال نمی‌کنیم.

ربیعی گفت: در عین حال معتقدیم که عدم تاثیر یارانه در زندگی افراد ثروتمند باید مورد بازنگری قرار گیرد و علاوه بر آن برای حذف یارانه‌ها باید مجموعه‌ ملاحظات اجرایی را در نظر بگیریم.

ربیعی از برگزاری نشستی ویژه در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با حضور نوبخت خبر داد و گفت: این موضوع فعلا مراحل بررسی کارشناسی را طی می‌کند تا در آینده ببینیم آیا امکان اجرایی شدن دارد یا خیر.

وی همچنین در جمع خبرنگاران از افزایش حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان صندوق‌های کشوری و تامین اجتماعی صحبت کرد و گفت: تا سقف ۲۰ درصد به افرادی که با ۷۵۰ هزار تومان دریافتی بودند، اضافه کردیم و به زودی ابلاغ خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189707

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر