1

توافق هیات مدیره استقلال روی سرمربی جدید

  • کد خبر : 189766
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷

پرویز مظلومی سرمربی فعلی تیم تقریبا هیچ رای موافقی برای ماندن در باشگاه نداشت و خیلی زود اعضا سراغ انتخاب جانشین او رفتند

اعضای هیات مدیره استقلال، روی نام منصوریان به توافق رسیدند و فردا بعد از مذاکرات نهایی با او و نامجو مطلق، رسما نام سرمربی بعدی تیم را اعلام می‌کنند.
باشگاه استقلال توافق هیات مدیره استقلال روی سرمربی جدید

  اخبار و شایعات مربوط به انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی جدید استقلال، کم کم تبدیل به واقعیت می‌شوند. جلسه امروز هیات مدیره استقلال، برای انتخاب سرمربی جدید تیم برگزار شد و هر کدام از اعضا، نظرشان را دادند. پرویز مظلومی سرمربی فعلی تیم تقریبا هیچ رای موافقی برای ماندن در باشگاه نداشت و خیلی زود اعضا سراغ انتخاب جانشین او رفتند.

 

اسکوچیچ که گفته می‌شد شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت استقلال دارد، فقط یک رای موافق در هیات مدیره داشت و تمام اعضا، با انتخاب سرمربی خارجی مخالفت کردند تا پرونده این مربی کروات خیلی زود بسته شود. بعد هم توافق اولیه بر سر منصوریان انجام شد اما تصمیم نهایی، فردا گرفته می‌شود.

 

مجید نامجو مطلق تنها رقیب منصوریان برای نشستن روی نیمکت آبی‌هاست. نامجو مطلق هم فردا با استقلالی‌ها مذاکره می‌کند تا آن‌ها تصمیم نهایی را بگیرند، اما به نظر می‌رسد کار انتخاب منصوریان نهایی شده و فردا، فقط باید منتظر اعلام رسمی این خبر بود.

 

فصل پیش هم استقلالی‌ها جلسات انتخاب مربی را با نام‌هایی مثل استیماچ و اسکوچیچ آغاز کردند اما خیلی زود تصمیم به انتخاب یک مربی خودی با سابقه بازی در استقلال را گرفتند. مسیری که به نظر می‌رسد این فصل هم طی شده و هافبک سابق استقلال، جای مهاجم پیشین این تیم را روی نیمکت مربیگری می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر