2

خبرهای جدید از انتخاب سرمربی جدید استقلال/ سه عضو هیئت مدیره آبی‌ها رفتنی شدند

  • کد خبر : 189779
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۷:۴۷

سه نفر از اعضای هیئت مدیره استقلال باید به زودی جای خود را به افراد دیگری بدهند.

بازیکن استقلال خبرهای جدید از انتخاب سرمربی جدید استقلال/ سه عضو هیئت مدیره آبی‌ها رفتنی شدند

در حالی که پس از جلسه روز سه‌شنبه هیئت مدیره استقلال عنوان شد که انتخاب سرمربی فصل آینده استقلال به امروز (چهارشنبه) موکول شده، در برخی شبکه‌های اجتماعی اعلام شد مقداد نجف‌نژاد رئیس هیئت مدیره در گفت‌وگو با رادیو ورزش گفته که سرمربیگری علیرضا منصوریان در استقلال نهایی شده است.

 

این در حالی است که نجف‌نژاد نقش چندانی در انتخاب سرمربی استقلال ندارد. در واقع سه ضلعی بهرام افشارزاده، مسعود معینی و شهاب جهانیان به بررسی گزینه‌های سرمربیگری استقلال پرداخته و در صورت جمع بندی و رسیدن به یک گزینه مورد نظر، آن را به وزارت ورزش (وزیر و معاونانش) اطلاع داده تا در صورت تایید، آن گزینه به عنوان سرمربی استقلال معرفی شود. بنابراین اگر منصوریان گزینه نهایی باشد، باید توسط وزارت ورزش تایید شود. از هیئت مدیره استقلال خبر می‌رسد که مشکلی برای سرمربی شدن منصوریان وجود ندارد اما باید قرارداد این مربی با نظر وزارت ورزش بسته شود.

جام/مهم‌ترین خبر اما از باشگاه استقلال، تغییرات در هیئت مدیره است. گفته می‌شود از هیئت مدیره فعلی استقلال، مقداد نجف‌نژاد، عباس کردنوری و شاهرخ سبک‌دست رفتنی هستند و قرار است افراد دیگری جایگزین این سه نفر شوند. شنیده شده قرار است این اتفاق رخ دهد. در این میان گفته می‌شود که شاید شهاب جهانیان نیز تصمیم به رفتن از هیئت مدیره استقلال بگیرد. این اتفاقات آن هم در شرایطی که تکلیف سرمربی فصل آینده استقلال هنوز مشخص نشده است، می‌تواند آغاز تحولات جدید در باشگاه استقلال باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189779

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر