1

برکناری مظلومی از مربیگری استقلال تایید شد

  • کد خبر : 189792
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۹:۳۲

باشگاه استقلال دیروز از طریق سایت رسمی خود خبری مخابره کرد که نشان می دهد پرویز مظلومی قطعا برکنار خواهد شد.

پرویز مظلومی برکناری مظلومی از مربیگری استقلال تایید شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال ظهر دیروز (سه شنبه) در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد . حاضران در این نشست ابتدا به بررسی عملکرد تیم استقلال در بازی های لیگ برتر و فینال جام حذفی پرداختند .اما در مهمترین بخش جلسه برنامه های منصوریان سرمربی پیشین نفت تهران برای حضور روی نیمکت آبی پوشان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد .قراراست ظهر امروز (چهارشنبه) نشست دیگری با رویکرد بررسی برنامه های دو گزینه دیگر سرمربیگری استقلال در وزارت ورزش و جوانان برگزار شود. به این ترتیب پس از جمع بندی نهایی اعضای هیات مدیره استقلال ،سرمربی جدید آبی پوشان پایتخت بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) مشخص می شود و البته زمان اعلام نام مرد شماره یک نیمکت استقلال در فصل آینده متعاقبا مشخص خواهد شد.»
در این خبر استفاده از واژه «سرمربی جدید آبی پوشان پایتخت» نشان می دهد که قرار است سرمربی این تیم قطعا عوض شود. گرچه همه می دانند که مظلومی رفتنی است اما تا به حال مدیران استقلال ماجرای برکناری او را به طور رسمی اعلام نکرده اند. مظلومی که یک سال دیگر با استقلالی ها قرارداد دارد، باید جای خود را به سرمربی جدید بدهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189792

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقای وزیر میشه بگید این چه هیت مدیره مسخره ای هست که تو استقلال تشکیل دادید.میشه بگید از چی میترسید که جرات بیرون انداختن این هیت مدیره راندارید.میشه بگید تا کی باید در استقلال لابی گری باشه.. میشه بگید چرا واعظ اشتیانی نباید مدیرعامل استقلال باشه که در زمان خودش کل لابی گرهای استقلالوحذف کرد و کسی جرات درست کردن حاشیه نداشت.اقای وزیر عرضه داشته باش واین هیت مدیررواخراج کن و اقای واعظ اشتیانیومدیرعامل استقلال کن.. کل هیت مدیره بایدکنار برن… در دوره اخری که مرفاوی سرمربی استقلاا بود استقلال ده بازی پشت سر هم باخت و دره ده بازی اخر نامجومطلق اومد و تیم ده پیروزی بدست اورد و به مرحله بعد اسیا رفت.. اقای نامجو مطلق همین امسال نیم فصل تیمی در دسته اول که اخر جدول بود تحویل گرفت و درنیم فصل دوم جز پنج تیم اول کرد.. منصوریان تا الان در تیم های بی حاشیه مربی گری کرده.نفت یک ت ماشاگرنداره که چهارباخت بیاره شعار حیا کن رها کن سربدن.. ولی نامجومطلق خودشو ثابت کرده. اگه هیت مدیره میخواد یکار درست انجام بده باید نامجومطلقو رونیمکت استقلال بذاره..حتی یحیی گلمحمدی از سبک نامجومطلق درمربی گری تقلید میکنه..فرهاد مجیدی گفته برا نامجومطلق احترام قایله وحاضره کنار نامجومطلق رونیمکت باشه.. مجیدی دوران اوجش زمانی بود که نامجومطلق اومد و اونو به ستاره تیم تبدیل کرد… پس نامجومطلق بهترین گزینست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر