1

اهمیت طراحی سایت در تجارت الکترونیک از نگاه طراحی سایت اینتن

  • کد خبر : 189816
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

تقریبا جنب و جوش ورود به دنیای مجازی و داشتن یک شعبه الکترونیکی در تمامی کسب و کارها افتاده است و همگان به دنبال طراحی سایت و در ادامه آن راه اندازی سیستم بیزینس تازه ای هستند.اگرچه تجارت الکترونیک به شاخه وسیعی از فعالیت ها در دنیای مجازی اطلاق می شود، با این وجود پایه تمامی این فعالیت ها ریشه ای در طراحی سایت و راه اندازی یک سایت اختصاصی دارند.

 

اهمیت طراحی سایت در تجارت الکترونیک

آغاز ورود به دنیای مجازی همانند بسیاری دیگر از فعالیت ها نیازمند مجموعه ای از اقدامات بوده تا روال استاندارد آن طی شود.این ورود با طراحی سایت اختصاصی شما معنی پیدا می کند، به نحوی که شعبه مجازی شما بشمار رفته و همگان از سراسر دنیا می توانند به آن دسترسی داشته باشند، شعبه ای که به مکان و زمان ختم نمی شود و علاوه بر نبود محدودیت جغرافیایی از لحاظ زمانی نیز همیشه در دسترس است.

طراحی سایت و آغاز تجارت الکترونیک

فعالیت در دنیای مجازی محدوده خاصی نداشته و برخلاف عقیده متداول تنها به راه اندازی فروشگاه و یا یک وب سایت خبری ختم نمی شود.هر کسب و کار با هر نوع فعالیت می تواند تجارت الکترونیک خود را پایه گذاری کند و با حضور در در این دنیا تحولی مثال زدنی در تجارت خود سبب شود.
حال که دارنده یا دارندگان یک کسب و کار برای دستیابی به این مهم تصمیم گرفتند، به محلی برای معرفی و همچنین پیاده سازی ایده های خود در دنیای مجازی نیاز دارند تا همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم به شعبه مجازی آن‌ها تبدیل شود، شعبه ای که طراحی وب سایت خلاقانه آن در تجمع با عدم محدودیت به زمان و مکان انفجاری تصور نکردنی در هر بیزنس ایجاد می کند.

طراحی سایت با خدمات ویژه

گروه طراحی سایت اینتن در نظر دارد برای حمایت از کسب و کارهایی نوپا خدمات ویژه ای را در اختیار کسانی که به دنبال طراحی سایت و گسترش کسب و کارشان هستند ارائه دهد . طرح ویژه طراحی سایت قسطی یکی از خدمات ویژه این شرکت طراحی سایت می باشد .

همچنین براش مشتریانی که به دنبال افزایش رتبه خود در موتور های جستجو مثل گوگل هستند هم پکیج های ویژه ای را ارائه می نماید . برای اطلاعات بیشتر از پکیج های سئو کلی اینتن و خدمات طراحی سایت قسطی کلیک کنید .

منبع : inten.asia

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189816

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر