1

سخنان اخیر رهبری نقشه راه دولت و ملت بود

  • کد خبر : 190021
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۹:۳۰

یک کارشناس مسائل بین‌الملل بیانات اخیر مقام معظم رهبری را نقشه راه دولت و ملت خواند و گفت: برخی با نزدیک شدن به انتخابات آتی ریاست جمهوری تلاش می‌کنند تا نکات منفی را بزرگنمایی کنند ولی مقام معظم رهبری در بیانات خود تاکید کردند که باید بین دولت و ملت همدلی و وحدت ایجاد شده و همه چیز فدای جناح‌بندی‌ها نشود.

93671_983-1.jpg

حسن هانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) و تاکیدات ایشان بر شاخصه‌های انقلابی‌گری خاطرنشان کرد: سخنرانی رهبر انقلاب در مراسم بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) محورهای بسیار مهمی داشت که در حوزه های سیاست خارجی، اقتصاد و وحدت ملی حائز اهمیت و تاثیرگذار است؛ ایشان با قدردانی و سپاسگزاری از تلاش دولت برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی از ضرورت حفظ وحدت میان دولت و ملت تاکید و اعلام کردند که اگر برخی افراد نسبت به دولت انتقاداتی دارند باید همه با اتحاد به دولت کمک کنند تا بتوانیم مقابل مخاطرات خارجی ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: رهبری هم‌چنین در رابطه با استقلال فرهنگی و حفظ روحیه انقلابی‌گری، انتخاب سبک زندگی ایرانی و پرهیز از تقلید غربی‌ها تاکید کردند که همه باید به این رهنمودها پایبند باشند.

وی با بیان این‌که «مقام معظم رهبری در حوزه سیاست خارجی به تبیین مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۵ اشاره کردند» گفت:‌ رهبری تاکید کردند که ایران به تمام تعهدات خود عمل کرده است ولی آمریکایی‌ها به وعده‌های خود پایبند نبودند و تلاش‌شان بر افزایش تحریم‌هاست.

وی ادامه داد: اتحاد دولت و ملت یکی دیگر از محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری بود؛ ایشان خاطرنشان کردند که با وجود این‌که امکان دارد برخی انتقادهایی نسبت به دولت و ملت داشته باشند ولی این انتقادها نباید ناقض وحدت میان دولت و ملت باشد و باید مراقب بود که کدورت ایجاد نشود و در مقابل تهدیدها در کنار هم حرکت کنیم.

این کارشناس مسائل بین‌الملل تشکیل جبهه تقابل با آمریکا را از دیگر محورهای سخنان رهبری برشمرد و افزود‌: رهبری تاکید داشتند که همواره باید تحرکات آمریکا را مدنظر قرارداد. آمریکایی‌ها قصد دارند جبهه‌ای تشکیل داده و به داخل کشورمان نفوذ کنند؛ بنابراین لازم است همه گروه‌ها در مقابل این جبهه نفوذی دشمن هوشیار باشند.

وی در پایان سخنان مقام معظم رهبری را نقشه راهی پیش روی دولت و ملت خواند و خاطرنشان کرد: برخی از طیف‌های داخلی با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری تلاش می‌کنند مسائل منفی را بزرگنمایی کنند و دولت را زیر سوال ببرند این در حالی است که دولت با تلاش زیاد در حوزه سیاست خارجی و اقتصادی سعی می‌کند از بحرانی که در منطقه و جهان وجود دارد، کشور را به سلامت عبور دهد. نباید در کشور همه چیز قربانی جناح‌بندی‌ها و انتخابات شود به ویژه این‌که دولت تلاش می‌کند بدون جریان‌سازی خدمات مناسبی را به مردم ارائه بدهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=190021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر