2

حمله شدید سرلیدر پرسپولیس به استقلالی ها و واکنش تند سرلیدر استقلال به وی

  • کد خبر : 190238
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

رییس کانون هواداران پرسپولیس در حالی خواهان دستگیری هواداران معترض استقلال شد که با واکنش سرلیدر باشگاه استقلال همراه بود.

دربی حمله شدید سرلیدر پرسپولیس به استقلالی ها و واکنش تند سرلیدر استقلال به وی

در حالیکه ظهر امروز حضور علی اکبر طاهری در محل وزارت ورزش و جوانان با برخورد تند طرفداران استقلال روبرو شد،حالا اسماعیل بیگی با انتشار مطلبی در فضای مجازی خواهان برخورد مراجع ذیصلاح با این هواداران شده است.

 

وی در متن خود از این گروه به عنوان اراذل و اوباش یاد کرده و  آورده است:

 

حمله وحشیانه تعدادی از هواداران معترض استقلال به خودروی دکتر طاهری.. از مراجع ذیصلاح خواهان پی گیری و دستگیری اراذل و اوباشی هستیم که بدون مجوز قانونی اقدام به تجمع درمقابل وزارت ورزش کردند.

 

در همین رابطه سردار غلامرضا سعادتی، رییس کانون هواداران باشگاه استقلال در واکنش به صحبت های همتایش در پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار کاپ، اظهار داشت:  این موضوع چیپ تر از آن است که من بخواهم درباره اش اظهارنظر کنم یا خودم را درگیر کنم. این آقا برای خودشیرینی جلوی مدیرعاملش و وزیر ورزش و برای مطرح کردنش این صحبت ها را انجام داده است. به هرحال او هم تحت فشار است و می خواهد خودش را طوری نشان دهد.

 

وی در ادامه افزود: ما وارد این بازی ها نمی شویم. موضوع امروز کاملا روشن بود. عده ای از هواداران استقلال به صورت خودجوش برای اعتراض جلوی درب وزارت ورزش حاضر شده بودند. راه و شیوه مشخصی هم برای نشان دادن اعتراض وجود ندارد. اگر درخواست می دادند که با درخواست تجمع شان موافقت نمی شد. آنها خودشان آمدند و پیام شان هم دریافت شد.

 

رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال در ادامه یادآور شد: جالب است که این آقا گفته نماینده ۴۰ میلیون هوادار است. می خواهم بدانم کدام ۴۰ میلیون؟ اتفاقا او و دوستانش منفورترین هواداران پرسپولیس هستند نه نماینده شان. هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس شناخته شده هستند و شخصیت شان طوری نیست که بخواهند اینگونه صحبت کنند و اظهارنظر داشته باشند.ادامه دادن این جور بحث ها دون شأن هواداران واقعی سرخابی است.

 

سعادتی در پایان درباره استعفای افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال گفت: مشخص بود که چنین اتفاقی رخ می دهد. همانطور مشخص بود که قرار است چه کسی جایگزین شود. امروز فقط جزئیاتی باقی مانده بود. بنده هم با اتمام کار مدیریت قبلی، کارم تمام شده و در صورت لزوم، برای ادامه همکاری باید گفتگو صورت بگیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=190238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر