1

نفجم: برای پاره‌ای از توضیحات به دادسرا رفتم/ پول‌های میلیاردی می‌برند کسی صدایش در نمی‌آید

  • کد خبر : 190271
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

قهرمان سابق تیم ملی تکواندو گفت: برای پاره‌ای از توضیحات به دادسرا رفتم و مدارک و اسنادی که خواسته بودند ارائه کردم.

خبرگزاری فارس: نفجم: برای پاره‌ای از توضیحات به دادسرا رفتم/ پول‌های میلیاردی می‌برند کسی صدایش در نمی‌آید

فیض الله نفجم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور خود در دادسرا، اظهار داشت: برای روشن شدن افکار عمومی لازم دانستم تا در مورد موضوعی که اخیرا برای من پیش آمده توضیحاتی را ارائه کنم. بهمن‌ماه سال ۹۴ هیات تکواندو استان مازندران همایشی را برگزار کرد که در این مراسم نزدیک به ۵ هزار نفری حضور داشتند که هزینه این همایش نزدیک به ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان شد. به هر حال ما هنرپیشه‌های خوبی را برای حضور در این همایش دعوت کرده بودیم که تمام آنها برای ما هزینه داشت.

وی در ادامه افزود: متاسفانه اتهاماتی به بنده وارد شده است که برای رفع اتهام تمام اسناد و مدارکی که وجود دارد را ارائه کردم تا مشخص شود که این ۳۰۰ میلیون در سال گذشته چطور صرف شده است. حضور تیم شهدای ساری در لیگ برتر، حضور در مسابقات جام فجر، برگزاری مراسم تجلیل از تکواندو کاران و همایش برنامه‌هایی بود که ما سال گذشته آن را اجرا کردیم که تمام اسناد و مدارک هزینه‌ها مشخص است.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: بنده مدیرعامل و سرمربی تیم شهدای ساری بودم و نمی‌دانم که چرا این سروصداها بی جهت به پا شده است. شما در فوتبال و والیبال نگاه کنید یک مربی شاید بیش از یک میلیارد تومان دستمزد بگیرد، اما کل هزینه تیم ما و برنامه‌‌هایی که داشتیم نزدیک به ۳۰۰ میلیون ‌تومان شده است. من اگر تمام این پول را برای خودم در نظر بگیریم هم فکر نمی‌کنم اتفاقی رخ بدهد، چرا که هم مدیرعامل بودم و هم سرمربی اما دوستان باید بدانند که ۳۰۰ میلیون تومان هزینه برای کارهایی که گفتم صرف شده است.

نفجم در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: من برای جمع کردن آبرویم در طول این سالها قطره قطره عرق ریخته‌ام و نمی‌دانم که چرا دوستانی که سال ها کنار هم در یک تیم بودیم به یکباره تصمیم گرفتند آبروی مرا بی جهت ببرند. بنده برای پاره‌ای از توضیحات به دادسرا رفتم و مدارک و اسنادی که خواسته بودند را ارائه کردم. این موضوعی نبود که به این اندازه سر و صدا به پا کند. پول‌های میلیاردی می‌برند کسی صدایش در نمی آید، اما ما برای تمام فعالیتمان ۳۰۰ میلیون هزینه کرده‌ایم این همه بلوا به پا شده است.

سرمربی تیم شهدای ساری در پایان صحبت‌های خود، گفت: متاسفانم برای برخی‌ها که هم تیمی ما بودند و حالا برای اینکه یک اتهامی به من وارد شده آمدند از کاه کوه ساختند و هنوز که اتفاقی نیفتاده این همه برای من حاشیه درست کرد‌ه‌اند. وای به روزی که خطایی از من سر بزند. ما در لیگ برتر ۱۸۰ تا ۱۹۰ میلیون صرف هزینه قرارداد بازیکنان کردیم و تمام هزینه‌های صرف شده طبق اسناد و مدارک قابل اثبات است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=190271

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر