1

مدیرعامل سایپا وضعیت انتقال ترابی به پرسپولیس را مشخص کرد/ طارمی با ۵۰۰ هزار دلار می ماند

  • کد خبر : 190717
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت:پرسپولیسی ها اگر ۵۰۰ هزار دلار به طارمی می دادند در این تیم مانده بود.

رضا درویش مدیرعامل سایپا وضعیت انتقال ترابی به پرسپولیس را مشخص کرد/ طارمی با 500 هزار دلار می ماند

رضا درویش درباره ادعای برخی رسانه ها مبنی بر حضور مهدی ترابی در پرسپولیس اظهار داشت: نمی دانم دوستان از چه منبعی این اخبار را کسب می کنند اما همان طور که گفته ام ما به این بازیکن نیاز داریم. تحت هیچ شرایطی با جدایی اش موافقت نمی کنیم. البته پرسپولیسی ها می توانند خواستار بازیکنی شوند اما این که آن بازیکن جذب شود بحث دیگری است.

 

وی که بارها گفته است باشگاه پرسپولیس خواستار ترابی نشده است، گفت: آنها فقط جسته و گریخته صحبت هایی کرده اند. به طور مثال چند روز قبل در یک مراسم افطاری دوستان را دیدم و از ما پرسیدند آیا شما می خواهید ترابی را به تیم دیگری بدهید و اگر قصد فروش آن را دارید ما این بازیکن را می خواهیم. ما هم همان جا گفتیم که به ترابی نیاز داریم.

 

مدیرعامل سایپا اضافه کرد: کادر فنی به این بازیکن نیاز دارد و ما هم پرونده فروش آن را بسته ایم و ترابی قطعا در لیگ شانزدهم با پیراهن سایپا به میدان خواهد رفت. ضمنا بنده قبلا هم گفته بودم که باشگاه پرسپولیس آیا حاضراست طارمی و عالیشاه را به ما بدهد و ترابی را بگیرد. این طبیعی است که باشگاه ها بازیکنان خوب خود را حفظ می کنند.

 

هواداران پرسپولیس هم قطعا این مساله را درک می کنند. به نظر شما پرسپولیسی ها حاضر هستند بازیکنان کلیدی خود را به سایپا بدهند.

 

وی در پاسخ به این موضوع که با توجه به جدایی طارمی از پرسپولیس آیا سایپا حاضر است تنها در ازای جذب عالیشاه ترابی را به پرسپولیس بدهد اظهار داشت: من برای مثال نام طارمی و عالیشاه را برده بودم. ضمنا پرسپولیسی ها اگر ۵۰۰ هزار دلار به طارمی می دادند در این تیم مانده بود.

 

درویش در پایان درباره این خبر که قرار است ترابی عصر امروز در جلسه ای خواستار حضور خود در پرسپولیس شود گفت: امروز با این بازیکن جلسه داریم چون همدیگر را ندیده بودیم و قرار است دیدار تازه کنیم. این جلسه ربطی به بحث پرسپولیس ندارد و ترابی چند روز قبل به بنده گفت که اگر شرایط ترانسفرش به تیم های خوب اروپایی فراهم شود باشگاه به او کمک می کند؟ بنده هم اعلام کردم که بله. در پایان لیگ شانزدهم تلاش می کنیم تا به اروپا بروی تا هم خودت از این انتقال نفع ببری و هم باشگاه. جلسه امروز ما هم درباره همین بحث ترانسفر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=190717

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر