2

از فشارهای داخلی و خارجی هراسی نداریم

  • کد خبر : 191656
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

معاون اول قوه قضائیه گفت: مفتخریم که دستگاه قضایی از ابتدای انقلاب تا به امروز از جمله ارگان‌ها و دستگاه‌هایی بوده که در صف اول مبارزه با استکبار، تروریست‌ها و هرگونه فساد مالی، اخلاقی، امنیتی و فرهنگی بوده است.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: افرادی امروز سعی می‌کنند جنایت‌های آمریکا را کمرنگ کنند و اجازه ندهند نسل جوان با این جنایت‌ها آشنا شود، آیا این خیانت به انقلاب نیست؟ اگر آمریکا از جنایت‌هایش دست برداشته بود یک چیزی اما آمریکا امروز کینه توز تر از گذشته شده و بیش از قبل علیه نظام کار می‌کند.

وی افزود:‌ آمریکا باید بداند که اگر بخواهد با تغییر روش‌ها مردم را فریب دهد،‌ مردم هشیار هستند و نه از بلندگوهای شیطان بزرگ و نه از ایادی او در داخل حرف شنوی نخواهند داشت و این ملت چنان دندان آمریکا را بشکند که برای همیشه پشیمان شود.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه تصریح کرد: مفتخریم که قوه قضائیه از ابتدای انقلاب تا به امروز از جمله ارگان‌ها و دستگاه‌هایی بوده که در صف اول مبارزه با استکبار، تروریست‌ها و هرگونه فساد مالی، اخلاقی، امنیتی و فرهنگی بوده و توانسته تمام مفسدین و مستکبران را که سعی می‌کردند نظم کشور را بر هم زنند و در زمان فتنه در سال ۸۸ می‌خواستند از طریق عوامل غافل یا مزدورشان نظم جامعه را به هم بزنند، با کمک مردم به مجازات و سزای عمل‌شان برساند.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: قوه قضائیه سعی کرده با تمام کمبودها و مشکلاتی که داشته در مقابل تمام تهدیدها، تطمیع‌ها و فریب‌کاری ها به هیچ وجه از آنچه که نظام و اسلام و قانون اساسی بر عهده اش گذاشته کوتاه نیاید.

وی افزود: دستگاه قضایی در نقطه مطلوب نیست اما با وجود همه کاستی‌ها و مشکلات یک کار بسیار حجیم، سنگین و سخت بر دوش همکاران در دستگاه قضایی است و اگر لطف خدا و همت والای کارگزاران در این دستگاه نبود حقیقتاً از پا در می‌آمدند.

سخنگوی دستگاه قضایی تأکید کرد: ما امروز با کمبود قاضی مواجه هستیم در حالی که ۱۵ میلیون پرونده در حال گردش داریم، آنوقت چگونه می‌شود انتظار سرعت و دقت لازم را داشته باشیم؟ به همین جهت از مجلس و دولت می‌خواهیم با جذب ۴ هزار قاضی در برنامه ششم موافقت کنند.

وی افزود: با وجود تمام مشکلات تلاش‌مان این بوده تا حداکثر خدمت رسانی را به مردم داشته باشیم و رضایتمندی مردم را بیشتر کنیم، مقام معظم رهبری بیشترین کمک را از لحاظ مادی و معنوی در طول سال‌های گذشته به قوه قضائیه داشته‌اند و امیدواریم این عنایت‌شان مستمر باشد.

اژه‌ای در پایان گفت: به شما قول می‌دهم تا پای جان و آخرین نفس‌مان با همه کمی‌ها و کاستیها در برابر تمام مفسدین اخلاقی و اقتصادی بایستیم و با کمک مردم دست همه این مفسدین را کوتاه کنیم، ما از فشارهای داخلی و خارجی هراسی نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=191656

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر