0

پرداخت حقوق های نجومی با آموزه های امام علی(ع) همخوانی ندارد

  • کد خبر : 191685
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

امام جمعه مشهد گفت: پرداخت حقوق های نجومی با آموزه های امام علی(ع) همخوانی ندارد و باید مسئولان اجرایی و قضائی این موضوع را رسیدگی کنند.

علم الهدی

به گزارش افق نیوز/ آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت نام و یاد شهدای ۷ تیر به ویژه شهید بهشتی، اظهار کرد: پرداخت حقوق های نجومی با آموزه های امام علی(ع) همخوانی ندارد و مقام معظم رهبری فرمودند که حقوق های نجومی تهاجم به ارزش ها است و همین حفظ ارزش ها بود که آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی را به خاک نشاند.

وی با اشاره به ابعاد مختلف ویژگی های اخلاقی، تربیتی و شخصیتی حضرت علی(ع)، تاکید کرد: خداوند منان در ماه صیام یک وجود شفاف قرار داده و آن شخصیت مبارک حضرت علی(ع) است و ایشان در طول عمر شریفشان روزه بودند و در سحرگاه ۱۹ رمضان سال ۴۰ هجری قمری فرق مبارکشان با شمشیر زهرآلود ابن ملجم مرادی ملعون ضربت خورد و پس از دو روز تحمل درد در ۲۱ رمضان آن سال به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: زندگانی حضرت علی(ع) به لحاظ مظلومیت، محبوبیت و تمامی جوانب نقش آموزشی و سازندگی داشت و ایشان عنصر زنده و امام حی امروز ما هستند و باید در تمامی جوانب و صحنه های مدیریتی و مسئولیتی در آموزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره همچون امام علی(ع) عمل کرده و عکس آن عمل نکنیم.

آیت الله علم الهدی با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان در تمامی عرصه ها افرادی خادم و پاکدست هستند، گفت: مسئولان نظام در حوزه های اجرایی و قضایی رسیدگی لازم را نسبت به این موضوع داشته باشند و حق و حقوق مردم را بازگردانند.

وی افزود: برای مردم قابل تحمل نیست که یک کارگر زحمتکش در ماه مبارک رمضان نان سفره افطار نداشته باشد و آقای مسئول حقوق ۶۰ میلیون تومانی داشته باشد و دختر آقای مدیر نیز با پول بیت المال تفریح کند و این موضوع باید در کمال قاطعیت رسیدگی شده و نتیجه اش به مردم اعلام شود و همچون موضوع اختلاس های بانکی به فراموشی سپرده نشود.

مهر/امام جمعه مشهد بیان کرد: ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران هیچ چیزی را فراموش نمی کنند و مردم در موضوعات کرسنت، اختلاس های بانکی و تمامی موضوعات مالی ای که در آن تخلفی صورت گرفته درخواست رسیدگی توسط مسئولان ذی ربط را دارند.

آیت الله علم الهدی گفت: در موضوع فلوجه دشمن می خواست که شیخ عیسی قاسم را از صحنه خارج کند و این مردم بودند که چنین اجازه ای را ندادند و باید تمامی مدیران و مسئولان قدردان این مردم باشند و مدافع حق و حقوق آن ها باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=191685

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر