1

رضا رحمانی به عنوان قائم مقام وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت منصوب شد

  • کد خبر : 191793
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

رییس سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نماینده مردم تبریز، ‌ آذرشهر و اسکو به عنوان قائم مقام وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت منصوب شد.

رضا رحمانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر اطلاع رسانی  رییس سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رضا رحمانی با تایید این خبر به خبرنگاران گفت: امروز این حکم صادر شده و امیدوارم در این کسوت نیز خدمت رسان صادقی برای مردم باشم.

وی افزود: در سالی که رهبر معظم انقلاب اقدام و عمل را برای اجرای سیاست های اقتصادی مقاومتی انتخاب کرده و از طرفی نیز سیاست دولت بر خروج از رکود و رونق تولید می باشد کار سختی در پیش داریم.

قائم مقاوم وزیر صنعت، ‌ معدن و تجارت، ابراز امیدواری کرد با همدلی تجار، تولیدکنندگان و فعالان حوزه معدن بتوانیم اقدامات مفید، موثر و سریعی برای خروج از رکود و ارتقای بخش تولید، تجارت و معدن به انجام برسانیم.

رضا رحمانی که به مدت چهار سال رییس کمیسیون صنایع و معادن بود، در انتخابات اخیر مجلس شرکت نکرد تا به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی در بخش صنعت، ‌معدن و تجارت کشور به کار گرفته شود.

اقدامات موثر وی در دوران نمایندگی برای حوزه انتخابیه و تصمیمات کارساز و تلاش مجدانه اش برای ارتقای وضعیت تولید در ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس باعث گردیده بود تا تاثیر گذاری بالایی در این حوزه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=191793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر