1

پرحاشیه‌ترین نقل‌ و انتقالات سال‌های اخیر در استقلال

  • کد خبر : 191833
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰

استقلال در فصل نقل‌وانتقالات امسال یکی از پرحاشیه‌ترین نقل‌وانتقالات سال‌های اخیر خود را پشت سر می‌گذارد.

علیرضا منصوریان
تمرین استقلال
استقلال نکته روز: خط دفاع پاشنه آشیل "استقلال"

استقلال در فصل نقل‌وانتقالات امسال یکی از پرحاشیه‌ترین نقل‌وانتقالات سال‌های اخیر خود را پشت سر می‌گذارد. کافی است به این نام‌ها دقت کنید: بختیار رحمانی، کاوه رضایی، آرش افشین، علی قربانی، وریا غفوری، فرشید باقری، رابسون و … شاید به گمان علیرضا منصوریان، سرمربی جوان استقلال و هواداران این تیم، آنها توانسته‌اند بهترین خریدهای ممکن فصل نقل‌وانتقالات را انجام بدهند اما آیا سرمربی استقلال متوجه این مسئله شده است که تیمش در برخی نقاط اشکال زیادی دارد؟

 

آیا منصوریان می‌داند که اگر تیمش نتیجه نگرفت، هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال به این نگاه نمی‌کنند که استقلال چه بازیکنانی را خریداری کرده است، بلکه در مورد اشکال تیم و عدم نتیجه‌گیری سؤال می‌کنند.

 

سال گذشته، پرویز مظلومی هم بازیکنان زیادی در فهرست خود داشت و حتی به این مسئله اشاره کرد که برای انتخاب ترکیب دچار مشکل شده است اما مصدومیت روزبه چشمی و از دست دادن بازیکنانی چون کرار جاسم و ریوالدو برای او تاوان زیادی داشت و استقلالی که هفته‌های طولانی صدرنشین بود، در هفته‌های آخر به مقام سوم دست پیدا کرد و قهرمانی جام حذفی را هم از دست داد.

 

منصوریان باید به خوبی نقاط ضعف استقلال را شناسایی کرده و بداند که تنها جذب ستاره راهگشای استقلال نیست. منصوریان که نتوانست وحید امیری را جذب کند، سراغ گزینه پرسپولیسی‌ها یعنی کاوه رضایی رفت. استقلال با جذب این بازیکن دوباره خودش را از پرسپولیس برتر دید اما آیا جذب این بازیکن همه مشکلات استقلال را حل می‌کند؟

 

منصوریان نمی‌داند که سال گذشته استقلال از جناح چپ و عمق دفاع چقدر ضربه خورد؟ استقلال در خط دفاعی بازیکنانی چون هرایر مگویان، امین حاج‌محمدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و رابسون برزیلی را دارد.

 

مگویان و حاج‌محمد سال گذشته به اندازه‌ کافی آنقدر اشتباه داشته‌اند که خود هوادران استقلال دوست ندارند این دو بازیکن در ترکیب قرار بگیرند. کنعانی‌زادگان هم سال اول حضورش در استقلال را پشت سر می‌گذارد و شاید کمی زمان نیاز داشته باشد.

 

رابسون برزیلی هم شرایط کنعانی‌زادگان را دارد. از طرفی استقلال تنها بختیار رحمانی را به عنوان هافبک بازی‌ساز در اختیار دارد که اگر مصدوم شود استقلال هیچ جایگزینی نداشته و بار دیگر مشکلات سال‌ های اخیر را خواهد داشت.

 

باید دید منصوریان به جای اینکه خودش را درگیر کُری‌خوانی با پرسپولیس کند، نقاط ضعف تیمش را برطرف می‌کند تا بلکه بتواند نتایجی با استقلال بگیرد که در چند سال گذشته هواداران شاهد این نتایج نبوده‌اند یا خیر. البته فهرست استقلال جای خالی دارد و سرمربی این تیم در حال بررسی و مذاکره با گزینه‌های مورد نظر است تا بتواند نقاط ضعف تیمش را پوشش دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=191833

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر