3

مسئول روابط عمومی سپاه:حقوقهای بالا درسپاه واقعیت ندارد/درقضبه فیشها به اعتمادمردم به نظام لطمه زدند

  • کد خبر : 191851
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۱۱

روز گذشته متنی در فضای مجازی دست به دست می‌شد که در آن حرف از پرداخت‌های نامتعارف بود؛ طبق ادعای مطرح‌شده در این متن، دریافت‌کننده این ارقام از مقامات ارشد سپاه پاسداران هستند.

سردار «رمضان شریف» مسئول روابط عمومی سپاه در گفت‌وگو با «شرق»، این ارقام را تکذیب کرد و غیرواقعی دانست. او که نامش در فهرست شایعات بود، با شنیدن رقم ادعایی دریافتی درباره خودش، گفت: «اگر معذوریت‌های حفاظتی نبود، حتما فیش حقوقی خودم را منتشر می‌کردم تا رقم واقعی را ببینید».

سردار «شریف» در ادامه گفت: «سپاه همواره با حساسیت نسبت به افزایش حقوق کارکنان خود تصمیم‌گیری می‌کند». او درباره پرداخت‌های سپاه به ذکر خاطره‌ای از زمان انتصاب سردار «جعفری» به فرماندهی کل سپاه پرداخت: «چندین سال قبل که سردار جعفری فرمانده کل سپاه شدند، بحث تجدید نظر در پرداخت‌ها و حقوق‌ها مطرح بود که ایشان در جمع دو هزارو ۵٠٠ نفری از فرماندهان سپاه گفتند از زیباترین جلوه‌های سپاه این بوده که فرماندهان و افسران و کارکنان حقوقی نزدیک به هم می‌گرفتند و به‌هیچ‌وجه قانع نمی‌شویم که حقوق رده‌های بالا نسبت به رده‌های پایین‌تر افزایش یابد».

سردار «شریف» همچنین دریافت‌های کارکنان سپاه را نسبت به سایر نیروهای مسلح ازجمله «ناجا»، «ارتش» و «وزارت دفاع» کمتر اعلام کرد. به گفته او «این امر با اراده خود فرماندهان سپاه است».

مسئول روابط عمومی سپاه ادامه داد: «البته به صورت طبیعی سنوات و جایگاه افراد در درصد افزایش حقوق، نقش دارد که این درصدها هم کم است».

سردار «شریف» مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران، همچنین درباره فیش‌های حقوقی اخیر برخی مدیران که در رسانه‌ها منتشر و به آن پرداخته شده، گفت: «در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند، از این فضاسازی‌ها درباره فیش‌های حقوقی این‌طور حس می‌شود که این موضوع به دعواهای سیاسی کشیده است».

او ادامه داد: «فارغ از اینکه در این دولت بوده یا دولت دیگر، می‌توان گفت این موضوع برای لطمه‌زدن به اعتبار نظام بوده. همان‌طورکه مقام معظم رهبری گفتند، موضوع فیش‌های حقوقی تهاجم به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است». مسئول روابط عمومی سپاه با بیان اینکه «به نظر می‌رسد در این موضوع طرفین بیش از اندازه به آن می‌پردازند»، گفت: «البته با کسانی که تخلف کرده‌اند باید برخورد و پول‌ها به بیت‌المال بازگردانده شود اما با این قضیه فیش‌ها می‌خواهند اعتماد مردم به نظام را از بین ببرند». او افزود: «مطمئن باشید ما به‌عنوان پاسداران، صددرصد همراه کسانی هستیم که با پرداخت‌های نجومی مبارزه می‌کنند تا شاهد چنین اعداد و ارقامی نباشیم».

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=191851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر