1

همه برزیلی های “استقلال”/ جان واریو و بی مصرف ها

  • کد خبر : 191931
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۴۸

بجز جان واریو، ۹ برزیلی دیگر استقلال در لیگ برتر بازیکنان بی کیفیتی بودند. خرید جدید که نامش، جان واریو هم دارد مثل اوست یا مثل بقیه؟

رابسون جانواریو همه برزیلی های "استقلال"/ جان واریو و بی مصرف ها

جدیدترین برزیلی استقلال در لیگ برتر، رابسون جان واریو نام دارد. یک مدافع میانی زیر ۲۳ سال که قرضی از باهیا آمده و احتمالا زوج هرایر مگویان در قلب خط دفاع استقلال در ابتدای فصل خواهد بود. او یازدهمین بازیکن برزیلی این تیم است که با فاکتور گرفتن از فابیو جان واریو و تاحدودی رودریگو توزی، بقیه شان در زمره بی مصرف ها و بی کیفیت ها بودند.

 

فابریسیو

اولین خرید برزیلی امیر قلعه نویی بود. مهاجمی که جلوتر از علی سامره در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت و زوج رضا عنایتی در خط حمله بود. فابریسیو تنها در لیگ سوم برای استقلال بازی کرد. او در ۱۲ بازی به عنوان یک مهاجم فقط یک گل زد که آنهم وارد دروازه ابراهیم میرزاپور، دروازه بان وقت تیم ملی شد.

 

رافائل گومز

حتی از فابریسیو هم بدتر بود. قلعه نویی درباره رزومه اش نام کلی تیم معروف برزیلی حتی واسکودوگاما را هم ردیف کرد ولی گومز تنها ۲ بازی در استقلال انجام داد. اولین بازی، ۴۵ دقیقه برابر ذوب آهن با گرفتن یک کارت زرد و تعویض شدن بین دو نیمه و دومی به مدت ۲ دقیقه به عنوان تعویضی تاکتیکی.

 

جوئلسون داسیلوا

روزگار خوبی در ذوب آهن داشت ولی در استقلال لیگ ششم فوق العاده بد و ضعیف بازی کرد و بعدها سعید آذری، فاش کرد از یک بیماری شدید در مجاری ادراری اش هم رنج می برد. داسیلوا در ۱۱ بازی ۳ گل زد شامل آخرین گل فصل استقلال به پاس.

 

فابیو جان واریو

بهترین برزیلی استقلال و شاید تاریخ لیگ برتر. یک هافبک همه فن حریف که با استقلال و سپاهان قهرمان شد. جان واریو در ۶۴ بازی برای استقلال ۷ گل زد شامل گل قهرمانی این تیم در لیگ هشتم. این مهندس عمران برزیلی فعلا در کشورش ساخت و ساز می کند چون حاضر نشد رباط صلیبی پاره اش را به دلیل ترس از جراحی به پزشکان بسپارد.

 

فیلیپ آلوز ده سوزا

هم در ذوب آهن خوب بازی کرد و هم در ملوان. در استقلال لیگ دهم هم بد نبود ولی نشان داد اصلا برزیلی نیست. او در این فصل ۲۱ بار پیراهن استقلال را پوشید، گل نزد ولی ۳ پاس گل داد.

 

اندرسون دوس سانتوس

مهاجمی که اصلا استارت زدن را بلد نبود. او هم در لیگ دهم به استقلال آمد اما خیلی زود و تنها بعد از ۶ بازی و زدن هیچ گلی این تیم را به بهانه عدم تحمل دوری از خانه و خانواده ترک کرد. تنها حرکت مفید و موثر او با پیراهن استقلال، جا خالی دادنش روز ضربه آزاد جباری برابر استیل آذین بود که اجازه داد توپ در دقیقه ۹۰ تبدیل به گل مساوی استقلال مظلومی شود.

 

آندره لوییز

وقتی خسرو حیدری در یک اقدام ناگهانی، استقلال را ترک کرد و به سپاهان پیوست، مظلومی این برزیلی را به عنوان مدافع راست خرید. لوییز واقعا بازیکن خوبی نبود و جز بازی با سپاهان قلعه نویی که با پا و دست پاس گل داد، دیگر نمایش خوبی نداشت. او ۱۵ بار برای استقلال بازی کرد.

 

رودریگو توزی

نام او بیشتر به دلیل شکایتش از استقلال و پرداخت جریمه هنگفت چند صد هزار دلاری در خاطره استقلالی ها مانده است. او در لیگ دوازدهم با قلعه نویی از تراکتورسازی آمد، ۹ بازی کرد، یک گل به صنعت نفت زد و به دلیل عدم پرداخت مطالباتش ایران را ترک کرد. توزی واقعا بازیکن خوبی بود و می توانست با محبوبیت جان واریو برابری کند اما امان از دست مدیربرنامه های عصبی!

 

آنتونیو کاروالیو

بازیکن بدی نبود و ۸ بار پیراهن استقلال را پوشید. قلعه نویی او را در نیم فصل دوم لیگ سیزدهم خرید و کاروالیو بخصوص در آسیا بازیهای خوبی انجام داد.

 

رافائل داسیلوا

به عنوان ذخیره محسن فروزان در لیگ چهاردهم خریداری شد. یک نیم فصل در استقلال ماند و سپس جایش را به وحید طالب لو داد. داسیلوا حتی یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرد ولی پول خوبی گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=191931

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر