2

مدارک پرداختی‌‌های پرسپولیس به رضائیان تأیید شد

  • کد خبر : 192165
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: مدارک باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداختی‌ها به رامین رضائیان مورد تأیید سازمان لیگ قرار گرفته است.

رامین رضاییان مدارک پرداختی‌‌های پرسپولیس به رضائیان تأیید شد

امیرحسین حسینی در گفت‌وگو با فارس درخصوص تجمع امروز هواداران پرسپولیس مقابل فدراسیون فوتبال گفت:‌امروز تعدادی از هواداران باشگاه پرسپولیس مقابل در فدراسیون حاضر شدند و درخواست‌های مختلفی هم داشتند که علی‌اکبر طاهری سرپرست پرسپولیس هم به میان آنها آمد و از هواداران خواست تا در سالن کنفرانس فدراسیون فوتبال حاضر شوند و مشکلاتش ان را بگویند.

وی ادامه داد: بعد از اینکه هواداران به سالن کنفرانس آمدند درخواست کردند که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم در این جلسه باشد که ما به اطلاع آقای تاج رساندیم و او هم به میان هواداران آمد که این اقدام وی حتی با تشویق هواداران حاضر در سالن هم روبرو شد و از آمدن رئیس فدراسیون به این جلسه اظهار خوشحالی کردند. آقای تاج هم حدود ۲ ساعت به صورت مفصل برای هواداران صحبت کرد و به طور کامل پاسخگوی آنها بود.

 

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: یکی از هواداران از آقای تاج درباره وضعیت قرارداد رامین رضائیان پرسید که رئیس فدراسیون هم پاسخ داد طبق اسنادی که وجود دارد، پرسپولیسی‌ها ۷۰ درصد مطالبات این بازیکن را پرداخت کرده‌اند و مدارک آن را هم به سازمان لیگ داده‌اند که این مدارک موردتأیید سازمان لیگ قرار گرفته است. به همین دلیل پرسپولیس از این بازیکن شکایت کرد و از امروز شکایت پرسپولیسی‌ها در فدراسیون فوتبال ثبت شد و فدراسیون هم نامه شکایت را به کمیته انضباطی ارجاع داد تا این کمیته شکایت باشگاه پرسپولیس را پیگیری کرده و نتیجه آن را اعلام کند.

 

حسینی در ادامه گفت: در پایان این جلسه دوستانه هواداران پرسپولیس از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرده اند که عدالت درباره این تیم اجرا شود و مهدی تاج هم قول همه گونه همکاری در چارچوب ضوابط را به هواداران پرسپولیس را داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=192165

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر