2

حل پازل خط دفاعی پرسپولیس با جذب بازیکن مورد علاقه برانکو

  • کد خبر : 192203
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

با جدایی ۴ مدافع مرکزی پرسپولیس و جذب فقط ۲ جایگزین، سرپرست و سرمربی این باشگاه به دنبال جذب بازیکن سپاهان هستند.

شجاع خلیل زاده حل پازل خط دفاعی پرسپولیس با جذب بازیکن مورد علاقه برانکو

پرسپولیس که فصل گذشته علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، لوکا ماریچ و مایکل اومانیا را به عنوان مدافع میانی در ترکیب خود داشت، در اقدامی غیرمنتظره و با نظر مستقیم برانکو ایوانکوویچ در بازار نقل و انتقالات هر چهار بازیکن را در لیست مازاد قرار داد و حال با معضل کمبود مدافع روبرو است.

با جذب سید جلال حسینی و آنتونی گولیچ اگر چه کمی اوضاع آرام شد، اما حقیقت این است که پرسپولیس تنها ۲ مدافع میانی کلاسیک دارد و جا برای سومین مدافع پرسپولیس همچنان خالی است.

پرسپولیس در این پست حامد آقایی را نیز به خدمت گرفته اند که شرایط سنی او باعث شده تا آنها در شرایط عادی به عنوان بازیکن فیکس و صد در صد روی او باز نکنند و به دنبال این باشند تا این بازیکن در کوران مسابقات تجربه لازم را در این رابطه کسب کند.

هر چند سعد ناطق بازیکن جوان و ملی پوش عراقی خبر از مذاکره رسمی پرسپولیسی ها با وی داده، اما در این باره گفته می شود شجاع خلیل زاده گزینه ای است که چشم برانکو را گرفته است.

در همین ارتباط علی اکبر طاهری با تایید خبر خرید دفاع برای پرسپولیس گفت: «ما به دنبال جذب یک مدافع در تیم شهرستانی هستیم و به زودی مقدمات این انتقال صورت خواهد گرفت و تعامل لازم صورت گرفته است.»

پرسپولیسی ها که برای به خدمت گرفتن خلیل زاده از مقطع پایانی فصل گذشته رایزنی خود را آغاز کرده بودند در نهایت با توجه به قراردادی که این بازیکن با سپاهان داشت در این راه ناکام ماندند. در ادامه نیز عبدالله ویسی اعلام کرد به این بازیکن نیاز دارد و اجازه خروج به او نمی دهند.

اما با چراغ سبز این بازیکن برای پرسپولیسی شدن و اینکه علاقه خود برای حضور در پرسپولیس و شاگردی برانکو را اعلام کرد، پرسپولیسی ها را واداشت که همچنان سخت به دنبال جلب رضایت مسئولان سپاهان باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=192203

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر