2

عابدزاده: پیراهن تیم اورنج کانتی آبی بود، من پیراهن خودم را بوسیدم / پرسپولیس بزرگترازطارمی ورضاییان است +عکس

  • کد خبر : 192240
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: تیم امسال پرسپولیس نسبت به فصل قبل باتجربه تر و خطرناک تر است.

علی دایی احمدرضا عابدزاده عابدزاده: پیراهن تیم اورنج کانتی آبی بود، من پیراهن خودم را بوسیدم / پرسپولیس بزرگترازطارمی ورضاییان است +عکس

به گزارش افق و به نقل از کاپ، احمدرضا عابدزاده در رابطه با عکسی که در کنار مالک ایرانی یکی از باشگاههای آمریکایی انداخته، اظهار داشت: اورنج کانتی یک باشگاه نیمه حرفه ای در آمریکا است که بازیکنان زیر ۲۳ را می گیرد و پرورش میدهد. این تیم به تازگی به دسته سوم آمریکا و جام حذفی آمریکا صعود کرده است. این تیم فعالیت نیمه حرفه ای می کند اما باور کنید امکانات بهتری از باشگاههای حرفه ای ایران دارد.

 

وی افزود: اینکه می بینم اینجا چنین امکاناتی را فراهم کرده اند، برایم خوشحال کننده است اما وقتی متوجه می شوم چنین امکاناتی در کشورم نیست، ناراحت می شوم. به خاطر این هم ناراحت می شوم که در کشورم به فوتبال بها نمی دهند و امیدوارم هر چه زودتر به سطح باشگاههای برتر جهان برسیم.

 

دروازه بان اسبق تیم ملی در توضیح عکس فوق تصریح کرد: در کنار مالک باشگاه اورنج کانتی که یک ایرانی هست، بودم و به خاطر اینکه پیراهن این تیم آبی بود، من پیراهن خودم را بوسیدم. قرار است که من هم با این باشگاه همکاری در زمینه تیمهای زیر ۲۳ سال داشته باشم.

 

 

عابدزاده درباره جدایی مهدی طارمی و رامین رضاییان از پرسپولیس گفت: من هم این خبر را شنیدم و می دانم که در این چند روز همه چیز تحت تاثیر این ۲ نفر قرار گرفته است. پرسپولیس خیلی بزرگتر از اینهاست که هوادارانش به خاطر جدایی ۲ بازیکن ناراحت شوند. طارمی و رامین رضاییان نیز دنبال کار و فوتبالشان رفتند و نباید به آنها خرده گرفت. خیلی بزرگتر از اینها به پرسپولیس آمدند و رفتند. حالا برخی از فوتبال در این تیم خداحافظی کردند و برخی هم جدا شدند.

 

وی افزود: پرسپولیس چند دهه است که بزرگترین باشگاه ایرانی است و با این اتفاقات، چیزی تغییر نمی کند. به نظر من ناراحتی ندارد و هواداران باید پیش خودشان بگویند رفتند که رفتند، از این بهترها به پرسپولیس می آیند و آرزویشان هم هست. قطعا پرسپولیس چیزی را از دست نمی دهد و این بازیکنان هستند که فرصت بازی کردن در این تیم را از دست می دهند.

 

پیشکسوت پرسپولیس درباره رقابت استقلال و پرسپولیس گفت: فصل شانزدهم امیدوارم جذاب تر از فصل پانزدهم باشد. پرسپولیس همیشه مدعی است و می توانند با استقلال رقیب خوبی  باشند. امیدوارم فوتبال کشورمان سال خوبی را پیش رو داشته باشد. پرسپولیس پارسال خوب نتیجه نمی گرفت و جوان بود اما هر چه گذشت، تیم بهتر شد. الان تیم پرسپولیس باتجربه تر است و خطرناک تر است.

 

وی در پایان درباره زمان بازگشتش به ایران افزود: من احتمالا هفته آینده به ایران بازمی گردم و تا چند روز دیگر در آمریکا هستم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=192240

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر