3

موج تغییرات در شهرداری پایتخت/ معاونان شهردار تهران تغییر کردند

  • کد خبر : 192517
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

سه معاون شهردار تهران تا ساعتی دیگر تغییر و تودیع‌و‌معارفه می‌شوند.

آرم شهرداری

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا پس از مدت‌ها که شنیده‌ها حاکی از جا‌به‌جایی برخی از معاونان محمد باقر قالیباف، شهردار تهران بود مراسم تودیع و معارفه چند تن از معاونان قالیباف صبح امروز در تالار ایران زمین برگزار می‌شود.

در این تغییرات مازیار حسینی به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک جایگزین تشکری هاشمی شد. تشکری هاشمی حدود ۱۰ بود که در این سمت فعالیت می‌کرد. مازیار حسینی بیش از این نیز حدود ۶ سال مسئولیت معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران را بر عهده داشت. البته حسینی یک سال قبل از معاونت فنی عمرانی رفته بود و تصمیم بر آن بود تا مسئولیت ساخت مصلی تهران به وی واگذار شود اما این اتفاق نیفتاد و تا قبل از این تغییرات مسئولیت ساخت مرکز تجارت جهانی در بوستان ولایت بر عهده وی بود.

مجتبی عبدالهی، معاون خدمات شهری یکی دیگر از معاونان قالیباف است که در این تغییرات به معاونت اجتماعی رفت و جایگزین میثم امرودی در این معاونت شد. مجتبی یزدانی که پیش از این در سمت شهردار منطقه یک فعالیت می‌کرد جایگزین عبدالهی شد. همچنین امرودی نیز در حال حاضر در سمت مشاور شهردار تهران فعالیت می‌کند.

همچنین هاشمی تشکری که سال‌ها در معاونت حمل و نقل و ترافیک مشغول به فعالیت بود، جایگزین داریانی در معاونت منابع انسانی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=192517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر