3

اگر تدابیر رهبری نبود این نظام ریشه کن می شد +تصاویر

  • کد خبر : 19263
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۰

اولین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی دیروز در محل خانه شهر کرمان با حضور اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری و جمع کثیری از روحانیون، طلاب، افراد فرهیخته ،دانشجویان و مردم ولایت مدار کرمان برپا شد. در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین حسینیان، دکتر زارعی، دکتر کوچک زاده ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر جلالی و […]

اولین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی دیروز در محل خانه شهر کرمان با حضور اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری و جمع کثیری از روحانیون، طلاب، افراد فرهیخته ،دانشجویان و مردم ولایت مدار کرمان برپا شد.

در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین حسینیان، دکتر زارعی، دکتر کوچک زاده ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر جلالی و حجت الاسلام و المسلمین شجونی، حجت الاسلام و المسلمین سلمه ای و جمع کثیری از روحانیون، دانشجویان و مردم انقلابی کرمان حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین الله وردی رئیس حوزه علمیه کرمان، گفت: جبهه پایداری تعریف جدیدی از اصولگرایی است که آرمان های عقلانیت، معنویت، عدالت را با محوریت ولایت در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک به نقل از ماهان نیوز، وی اظهار داشت: با توجه به آنچه که در روایات آمده است حکومت مهدوی با شاخصه های چهارگانه عقلانیت ، معنویت، عدالت و رفاه ظهور می کند که سه شاخصه اول در جبهه پایداری هویداست.

رئیس حوزه علمیه کرمان اخلاص، اطاعت و صداقت را خصوصیات بارز اعضای جبهه پایداری عنوان کرد و افزود: “اخلاص” در این جبهه به معنای پرهیز از زد و بندهای سیاسی است. طبق فرموده مقام معظم رهبری، “اطاعت” آن است که در صحنه ای که وجود فرد لازم است بدون چون و چرا حضور یابد.

حجت الاسلام الله وردی ادامه داد: جبهه پایداری وظیفه خود می داند که با مردم ، مسئولین و دست اندرکاران نظام با یکرنگی و یک رویی رفتار کند.

وی در پایان تاکید کرد: ما امیدوارم هستیم این حرکت جدید که سبقه ی سیاسی ندارد و با سبقه فرهنگی و اجتماعی روی کار آمده است با هم گرایی، همفکری ، هم اندیشی و همراهی همه اقشار بتواند آرمان های قبل از ظهور حکومت مهدوی را فراهم نماید تا هرچه سریع تر شاهد ظهور امام زمان (عج) باشیم.

اگر تدابیر رهبری نبود این نظام ریشه کن می شد
در این همایش حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه چرا جبهه پایداری ولایت محوری را شعار اصلی خود قرار داده است، تصریح کرد: اصرار جبهه پایداری بر مسئله ولایت از این جهت است که ولایت دارای سه پشتوانه اعتقادی، تاریخی و تجربه ای است که تشیع در طول تاریخ آموخته است.

وی افزود: اعتقاد ما بر این است که انسان مومن تنها باید خداوند را بپرستد و ولایت رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) منشا گرفته از ولایتِ الله است . ولایت فقیه در شیعه، پرتویی از ولایت معصومین می باشد،چرا که امام صادق علیه السلام با نصب فقهای شیعه به عنوان حاکم و قاضی در مقبوله صحیحه عمر بن حنظله و ابی خدیجه ثابت نمود که ولایت معصومین به فقها منتقل شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ولایت را جزیی از فرهنگ تاریخی تشیع دانست و گفت: عده ای در تلاشند تا بگویند ولایت فقیه یک نوع ابداع و اختراع از سوی امام خمینی(ره) بود.درحالی که ولایت در زمان حضرت رسول(صلی الله علیه و آله وسلم) مطرح شد و امام (ره) مسئله ای را که در تاریخ شیعه به فراموشی سپرده شده بود بار دیگر احیا نمود.

وی ادامه داد:شاه اسماعیل و شاه طهماسب دو شیعه ای بودند که تشیع ایران مرهون تلاش های آنان است. در زمان حکومت صفویان که فقط یک سوم ایرانیان شیعه بودند بحث ولایت فقیه آنقدر مطرح شده بود که نه تنها در مساجد بلکه در همه محافل و قهوه خانه ها صحبت از این بود که حکومت باید به دست علما و فقیهان باشد و سلطه پادشاهی باید برداشته شود.

حجت الاسلام حسینیان با بیان اینکه نباید پشتوانه تاریخی ولایت را نادیده گرفت، اظهار داشت: در کشور ایران حدود ۲۵۰۰ سال حکومت استبدادی پادشاهی حکم فرمایی می کرد تا آنکه نوبت به سلطنت شاهنشاهی پهلوی رسید،حکومتی بی اصالت که ایران را به عنوان ژاندارم امریکا در منطقه، روز به روز وابسته تر و عقب مانده تر نگه داشتند.تمام ابر قدرت ها و ارتش های مقتدر جهان برای رسیدن به منافع خود از آنها حمایت می کردند. سرانجام مرجعی عالیقدر با تدابیر عالمانه خود توانست در برابر این سلطه ایستادگی کند.

وی سومین پشتوانه ولایت را تجربه ای دانست که مردم ایران عظمت آن را لمس کرده اند و خاطرنشان کرد: پس از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران همه ابر قدرت ها در فکر نابودی آن بودند که با طراحی جنگ تحمیلی هشت ساله و سپردن نقشه های جنگ به فرد دیوانه ای به نام صدام، فکر می کردند می توانند نظام ایران اسلامی را بر اندازند. اما باز هم صاحب ولایت با درایت و هوشیاری خود ، و اعتقاد مردم به ولایت کشور را در برابر این جنگ حفظ نمود.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به دیگر راهبردهای عالمانه رهبر معظم ایران اسلامی، گفت: در جریان دوم خرداد و حاکمیت کسانی که می خواستند این کشور را به سمت لاابالی و لیبرالیسم بکشانند اگر تدابیر رهبر عظیم الشان نبود این نظام ریشه کن می شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینیان افزود: در فتنه ۸۸ همه ما عظمت ولایت را احساس کردیم. همه قدرت های خارجی با امکانات تبلیغاتی و رسانه های بیگانه و نیز تمام دشمنان داخلی و خارجی، کمونیست ها و مخالفان این نظام ، یک جنگ احزاب را علیه این انقلاب به راه انداختند که رهبری هوشمندانه آیت الله خامنه ای کشور را از این بحران نجات داد و تمام دشمنی ها و مخالفت ها را تبدیل به یک فرصت برای تقویت پایه های انقلاب نمود.

وی با اشاره به جایگاه والای ولایت در کشور ، تصریح داشت: امام خمینی (ره) هم فرموده اند که پشتیبان ولایت باشید تا مملکت آسیب نبیند.زمانی که بحث ولایت در قانون اساسی مطرح شد، عده ای از روشنفکران چپ ها و روشن ملی چی ها به مخالفت برخاستند و گفتند قرار است یک نوع دیکتاتوری آخوندی در ایران تشکیل شود. امام(ره) فرمودند اتفاقا این ولایت است که می خواهد جلوی دیکتاتوری را بگیرد. اگر خدای ناخواسته رئیس جمهور مملکت، فرماندهان نظامی و مسئولین خواستند راه کج بروند ولایت آنها را به راه راست هدایت می کند.

وی فتنه ۸۸ را یک نوع دیکتاتوری خطرناک خواند و افزود: این فتنه یک نوع دیکتاتوری پشتیبانی شده و وارسته در مقابل انقلاب بود که تمام حرفشان این بود باید اقلیت رای نیاورده بر اکثریت حکومت کند و اگر قبول ندارید ما کشور را به هم می ریزیم و به آتش می کشیم،جلوی رشد اقتصاد را می گیریم و کشور را ناامن می کنیم.

حسینیان ادامه داد: این فتنه یک نوع استبداد خطرناک در مقابل انقلاب بود که خداوند به وسیله ی رهبری ، این دیکتاتوری را سر جای خود نشاند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ایران را به عنوان الگوی علمی در جهان عنوان و بیان کرد:.مردم ایران همواره مردم باهوشی بوده اند و این رشد فزاینده ای را که در مدت کوتاهی بعد از انقلاب کسب کرده اند در پرتو ولایت است. امروزه حتی  امریکا در مجله “ساینس” (به انگلیسی: Science) نوشته است که ایران دهمین کشور علمی دنیاست و این تنها به خاطر رهبری ها و تجربه ای است که ما از ولایت آموخته ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درمورد شعار خاتمی بر مبنای دموکراسی، گفت: این شعار حرف تازه ای نبود و دنیا انواع و اقسام آن را تجربه کرده بود لذا این شعار باعث بر انگیخته شدن هیچ احساسی در دنیا نشد.اما ولایت فقیه و مردم سالاری دینی که امر جدید و سخنی نو بود، جای خود را در جهان به گونه ای باز کرد که امروزه به عنوان یک الگوی جهانی از ایران یاد می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینیان درباره تحولات و بیداری های اخیر در جهان، اذعان داشت: امروزه وقتی با اکثر انقلابیون مصاحبه می شود اعتراف می کنند که بیداری آنها به خاطر جرقه ها ، بیداری و روشنگری سی سال پیش در ایران اسلامی بوده که امروزه این بیداری مرزها را در می نوردد.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در پایان ضمن اشاره به محقق شدن صحبت های امام خمینی(ره) در مورد شکست مارکسیسم، اضافه کرد: امام (ره)هیچ گاه بیجا سخن نمی گفتند.در صحیفه نور ، جلد سوم آمده است که امام (ره) در سال ۴۸ دو نامه به آیت الله گرامی و آیت الله یزدی در اوج مایوس بودن مردم از رژیم شاه نوشتند و گفتند بدانید که انفجاری عظیم در پیش است و ما به زودی شاهد آن انفجار عظیم خواهیم بود. رهبر کبیر همچنین پیش بینی کردند که این انقلاب مقدمه ظهور حجت و ایجاد حکومت واحد جهانی در همه دنیا و به اهتزاز در آمدن پرچم اسلام بر کاخ های سرخ و سفید خواهد بود.

اعلام موجودیت جبهه پایداری بعد از خانه نشینی احمدی نژاد بود

کوچک زاده: در زمانی که هنوز خیلی از بحث های سیاسی امروز رخ نداده بود، غیبت ده روزه احمدی نژاد باعث شد تا جبهه پایداری اعلام موجودیت کند.

در حاشیه اولین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی کرمان که شامگاه چهارشنبه (۱۱ آبان ماه) در کرمان برگزار شد، دکتر کوچک زاده عضو شورای مرکزی جبهه پایداری پیش از پرسش و پاسخ، اظهار داشت: اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی مدت ها قبل از اعلام موجودیت، گرد هم آمده بودند و از محضر آیت الله مصباح رهنمود می گرفتند.

وی افزود: در زمانی که هنوز خیلی از بحث های سیاسی امروز رخ نداده بود، غیبت ده روزه احمدی نژاد باعث شد تا جبهه پایداری اعلام موجودیت کند.

کوچک زاده تاکید کرد: اعضای جبهه پایداری با هدف اشاعه ترویج و حفظ گفتمان انقلابی، ارزش های انقلابی، ساده زیستی، ایستادگی در مقابل استکبار، تبعیت محض و بی چون و چرا از ولایت در کنار هم به فکر چاره اندیشی هستند.

وی ضرورت اصلی اعلام موجودیت جبهه پایداری را خانه نشینی ده روزه احمدی نژاد عنوان کرد و افزود: آنهایی که می گویند این جبهه نوعی سیاست بازی با دولت است و دو روی یک سکه هستند، پیش خداوند باید جوابگو باشند.

دکتر کوچک زاده از سابقه برنامه ریزی های اصولگرایان برای انتخابات مجلس نهم پرده برداشت و گفت: حدودا دو سال پیش با دعوت احمدی نژاد ۳۷ نفر از سیاسیون از جمله خود بنده، حجت الاسلام حسینیان، دکتر زارعی، دکتر حداد عادل، ولایتی، باهنر و عده ای دیگر دور هم جمع شدند تا برای نفوذ اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم چاره اندیشی کنند.

وی اضافه کرد: همه متوجه کارهای خود بودیم . تلاش می کردیم تا انتخابات مجلس نهم بر چه اساسی شکل بگیرد. اما بعد از غیبت ده روزه احمدی نژاد  تصمیم به اعلام موجودیت جبهه پایداری گرفتیم.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر