1

جلوه «مستی اشرافی‌گری» روی بیلبوردهای شهر مشهد+ تصاویر

  • کد خبر : 192798
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

روز گذشته مردم مشهد شاهد نوع جدیدی از بیلبوردهای تبلیغاتی بودند. این نوع از بیلبوردها که تا پیش از این به دنبال جذب تعداد گسترده‌ای از مخاطبان بودند، این‌بار مخاطبش را در کل شهر فقط دو نفر قرار داده بود؛ سارا جان و محمد عزیز!

خبرگزاری فارس: جلوه «مستی اشرافی‌گری» روی بیلبوردهای شهر مشهد+ تصاویر

 روز گذشته مردم مشهد شاهد نوع جدیدی از بیلبوردهای تبلیغاتی بودند. این نوع از بیلبوردها که تا پیش از این به دنبال جذب تعداد گسترده‌ای از مخاطبان بودند، این بار مخاطبش را در کل شهر چند میلیونی مشهد، فقط دو نفر قرار داده بود. سارا جان و محمد عزیز!

این نوع تبریک جدید عروسی در شبکه‌های اجتماعی با واکنش تند کاربران همراه شد و بیشتر انتقادات به جلوه اشرافی این اقدام و ناسازگار بودن آن با هویت مذهبی مشهد برمی‌گشت. اختصاص بیلبوردهای گران قیمت شهر به دو فرد و مانور تجمل بر سر در خیابان‌های شهر، قطعاً مسئله‌ای نیست که زیبنده شهر امام رضا(ع) باشد. آن هم درست در زمان تعطیلات و ورود سطح گسترده‌ای از زائران به شهر مشهد که قطعاً با این اقدام چهره‌ی مشوهی از این شهر در اذهان آن‌ها باقی خواهد ماند.

همچنین این مسأله زمانی اتفاق افتاد که هنوز داغ حقوق‌های نجومی و اشرافیت‌های افسارگسیخته برخی مدیران بر پیکر مردم محروم و قشر متوسط جامعه و کشور باقی است و رهبر انقلاب نیز در خطبه‌های عید سعید فطر درباره «مستی اشرافیت» برخی از قشرها در جامعه هشدار جدی دادند.

حال باید دید مدیران شهری که غالب آن‌ها روحیه ضد اشرافی‌ دارند و این حرکت در نتیجه غفلت آن‌ها شکل گرفته است، چه پاسخی در برابر آن دارند و چگونه می‌خواهند آن را جبران کنند؟! حداقل کار این است که این بیلبوردها با شعارهای ضد اشرافی‌گری و جملات امام و رهبر انقلاب در این باره، جایگزین شود تا به آن قشر معدود ثابت شود که کسی نمی‌تواند به این راحتی پا روی آرمان‌های مردم بگذارد.

همچنین ناظران و پیمانکاران این پروژه نیز باید تنبیه شوند و نتیجه آن نیز به اطلاع همگان برسد تا همکاران آن‌ها دیگر برای مشتی ریال این‌گونه به هویت مذهبی و تاریخی شهر مشهد ناخن نکشند و محیط شهری‌ را این‌گونه به غریبه‌های نو کیسه اجاره ندهند.

همچنین ما به عنوان رسانه، که تا دیروز بر تبلیغ کالاهای ایرانی و ملی بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی شهر اصرار می‌ورزیدیم، امروز نیز همان مطالبه را ادامه می‌دهیم و به هیچ وجه به جایگزینی برندهای خارجی با این مظاهر اشرافی راضی نخواهیم شد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=192798

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر