1

اعتراض هواداران به حضور بازیکن سابق پرسپولیس در تمرینات استقلال

  • کد خبر : 192974
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۰۶

دروازه‌بان سابق تیم‌های فجرسپاسی و فولاد و پیکان همیشه به دلیل پوشیدن لباس‌های قرمز مقابل استقلال حاشیه‌های زیادی به وجود می‌آورد و مورد فحاشی‌ و انتقادات سکوهای استقلال قرار می‌گرفت.

هواداران استقلال نسبت به حضور آشنا در اردوی تیم شان در ارمنستان معترض هستند.
حسین آشنا سید مهدی رحمتی اعتراض هواداران به حضور بازیکن سابق پرسپولیس در تمرینات استقلال

حضور حسین آشنا در اردوی استقلال با اعتراض هواداران این تیم همراه شده است.

مصدومیت حسین حسینی، دروازه‌بان دوم استقلال این تیم را حسابی دچار مشکل کرده است. علاوه بر این که استقلالی‌ها نمی‌دانند با توجه به مصدومیت حسینی و محرومیت سید مهدی رحمتی در ابتدای فصل دروازه‌بان خواهند داشت یا نه آنها در اردوی ارمنستان هم با مشکل مواجه شده‌اند.

کمبود دروازه‌بان در اردوی این تیم باعث شد تا یکی از دروازه‌بانان قدیمی و البته پرسپولیسی همراه این تیم تمرین کند! آشنا دروازه‌بان سابق تیم‌های فجرسپاسی و فولاد و پیکان همیشه به دلیل پوشیدن لباس‌های قرمز مقابل استقلال حاشیه‌های زیادی به وجود می‌آورد و مورد فحاشی‌ و انتقادات سکوهای استقلال قرار می‌گرفت.

شائبه حضور احتمالی او در استقلال باعث شده تا هواداران آبی نسبت به این مسئله معترض شده و از باشگاه خود بخواهند به هیچ وجه با دروازه بانی که چند فصل در رده اول فوتبال ایران حضور نداشته قرارداد نبندد. این بار آشنا با دستکش قرمز به تمرین آبی ها رفت تا سر و صدای زیادی به راه بیاندازد.

انتقاد شدید هواداران استقلال به حضور آشنا در اردوی این تیم سرانجام باعث شد تا باشگاه استقلال در اعلام رسمی مدعی شود حضور این سنگربان در اردوی ارمنستان صرفا جنبه تمرینی دارد.

مسئولان باشگاه اعلام کردند قرار نیست این دروازه بان به تیم استقلال اضافه شود و فقط برای اینکه تیم استقلال دروازه بان کم داشته برای همراهی تیم به این اردو رفته و کنار دیگر دروازه بانان تمرین کرده است.

نکته دیگری که در مورد این دروازه بان باید به آن توجه کرد عکس‌هایی است که آشنا در صفحه منتسب به خودش درباره فعالیت در آکادمی مهدی رحمتی منتشر کرده.

اینکه آشنا چطور خود را به اردوی خارجی استقلال رسانده قطعا نه یکدفعه‌ای رخ داده و نه اینکه اتفاقی بوده است. آن هم اردویی که از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده و بازیکنان برای دریافت ویزا مدت‌ها قبل اقدام کرده‌اند. پیداست که از همان روزها نیز مقدمه‌چینی‌ها برای بردن آشنا به این اردو نیز شده است وگرنه هیچ منطق و عقل سلیمی باور نمی‌کند که میهمان ناخوانده ناگهان در اردوی خارجی استقلال دیده شود.

و این ما را به یک نتیجه می رساند در استقلال همه تصمیم‌گیری‌ها حول یک نفر می‌چرخد. همان یک نفری که پرویز مظلومی نیز به او اشاراتی داشته است…

حسین آشنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=192974

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر