3

ما باید برای انتخابات سال ۹۶ هم آماده شویم

  • کد خبر : 193831
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به این که اجرای اقتصاد مقاومتی پیگیری مسائل اجتماعی و تکریم ارباب رجوع مسئولیت و اولویت وزارت کشور در سال ۹۵ است گفت:‌ما در سال ۹۶ هم دو انتخابات داریم و هم اکنون باید خود را آماده برگزاری انتخابات کنیم.

محمدحسین مقیمی

به گزارش ایسنا ، محمد حسین مقیمی درحاشیه گرد همایی معاونان سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور با اشاره به اهمیت برگزاری این گردهمایی اظهار کرد:‌ معاونان استانداری‌ها نقش مهمی در  شهرستان‌ها  دارند، بنابراین آنها باید اطلاعات کافی را از خط مشی‌های وزارت کشور داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری این گردهمایی طی دو روز  افزود:‌ در این دو روز عملکرد معاونان مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات نیز توسط آنها بیان می شود تا  ما بر اساس آن تصمیمات اساسی گرفته و ایرادات را رفع کنیم.ما در این گردهمایی دنبال بررسی مسائل اجتماعی، امنیتی  و سیاسی در استان‌ها و همچنین مسائل اختلافی مثل نحوه مزر بندی استان‌ها، شهرستان و بخش‌ها می‌پردازیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور همچنین  گفت: ما باید برای انتخابات سال ۹۶ هم آماده شویم و مسلما به مساله‌ی انتخابات در این گردهمایی می‌پردازیم.

وی در باره‌ی آخرین تبلیغات ریاست جمهوری اظهار کرد:‌ ما گزارشی نداریم که فردی تبلیغات ریاست جمهوری را آغاز کرده است. فعلا سخنرانی‌ها با موضوع اجتماعی و فرهنگی انجام می‌شود و به این دلیل که تبلیغات انتخاباتی نیز از نظر قانونی اشکالی ندارد. البته این مراسم ها  و سخنرانی‌ها توسط وزارت کشور رصد می‌شود.

مقیمی در پایان در مورد امنیت مرزهای کشور گفت: امنیت کاملی در مرزها داریم و نمونه آن  سفر رئیس جمهور به  استان کرمانشاه بودکه بدون هیچ مشکلی برگزار شد.ما در این گردهمای در مورد  مرزهای داخلی کشور یعنی برخی از استان‌ها ، شهرستان‌ها و بخش  ‌ها بحث می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=193831

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر