1

میزبانی لبنان از شاگردان کی روش منتفی شد

  • کد خبر : 194241
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵

میزبانی لبنان برای رقابت‌های سوریه در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه‌ آسیا مورد موافقت Afc قرار نگرفت.

به گزارش تابناک ورزشی،تیم ملی فوتبال سوریه همگروه تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پس از اینکه کشورش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ناامن شناخته شد هنوز نتوانسته است میزبان جدیدی را برای رقابت هایش مشخص کند.
این در حالی است که پیش از این اخبار واصله از ای اف سی حاکی از آن بود که کشور لبنان میزبانی دیدارهای سوریه را عهده دار شده است هر چند که صحبتهایی از میزبانی کشورمان و حتی عمان نیز به گوش می رسید.
با این حال و پس از منتفی شدن حضور سوریه در ایران و عمان، از سوی فدراسیون فوتبال این کشور اعلام شد که لبنان میزبان قطعی مسابقات سوریه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه محسوب می شود.
بر همین اساس اما کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز تمام میزبان های هفته‌های  اول و دوم  رقابت‌ها را اعلام کرد که طبق آن میزبان همه دیدارها جز دیدار سوریه و کره جنوبی از هفته دوم  اعلام شده است که این موضوع نشان دهنده آن است که برگزاری دیدارهای سوریه در لبنان منتفی است.
از ای اف سی خبر رسیده که امکانات فوتبال لبنان مورد تایید این کنفدراسیون قرار نگرفته هرچند که احتمال شیطنت تیم های حوزه خلیج فارس نیز در این موضوع نیز وجود دارد.
حالا سوری ها باید برای میزبانی رقابت های خود تصمیم دوباره‌ای بگیرند که بر همین اساس شنیده میشود پرونده میزبانی ایران از سوریه دوباره در جریان افتاده و این احتمال وجود دارد که همگروه تیم ملی فوتبال ایران انتخابی جام جهانی روسیه در کشورمان از حریفانش میزبانی کند.
البته شاید قوانین مربوط به فیرپلی در فیفا و ایجاد شرایط جوانمردانه در گروه، جلوی این اتفاق را بگیرد اما فشار سوری ها به کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورتی که ایران را برای میزبانی انتخاب کرده باشند میتواند تاثیر گذار بوده و این احتمال وجود دارد که هر دو دیدار رفت و برگشت ایران و سوریه در تهران برگزار شود
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194241

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر