2

هاشمی : اگر ما دست از سر دشمنان برداریم آنها دست بردار نیستند

  • کد خبر : 194277
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس: درگیری جمهور اسلامی با کفر و نفاق به این زودی ها تمام نمی شود و اگر ما دست از سر دشمنان برداریم آنها دست بردار نیستند.

خبرگزاری فارس: هاشمی :  اگر ما دست از سر دشمنان برداریم آنها دست بردار نیستند

رخدادهای ۱ مرداد ۱۳۶۲

چکیده :

  • آیت الله خامنه ای رئیس جمهور :ما مصمم هستیم خود را از بیگانگان بی نیاز کنیم.

  • آیت الله هاشمی : درگیری جمهور اسلامی با کفر و نفاق به این زودی ها تمام نمی شود و اگر ما دست از سر دشمنان برداریم آنها دست بردار نیستند.

  • اگر ما هیچگونه تعهد بین المللی در قبال فرانسه رسوا نداشته باشیم قابل قبول است.

  • میر حسین موسوی : ما بدون تکیه بر نهادی های انقلابی  نمی توانیم در مقابل توطئه ها بایستیم و مقاومت بکنیم و این یک اصل است.

  • در ادامه عملیات ولفجر۲ و  با رمز یا الله یا الله یا الله پادگان مهم نظامی حاجی عمران عراق به محاصره رزمندگان اسلام درامد و متجاوز از ۲ هزار مزدور عراقی به هلاکت رسیدند.

آیت الله خامنه ای : مصمم هستیم که خود را بی نیاز کنیم

اعضای سازمان سیاسی ایدئولوژیک وزارت دفاع و مدیران دوایز تابعه این سازمان در دومین روز سمینار خود با آیت الله خامنه ای رئیس جمهور کشورمان دیدار کردند.

آیت الله خامنه ای در این دیدار گفت: ارتش  وزارت دفاع که عهده دار دفاع از نظام جمهوری اسلامی هستند  باید به ایدئولوژی این نظام یعنی اسلام معتقد باشند چگونه می توان قبول کرد که دستگاه نظامی کشور برای چیزی جان بدهد و تلاش حیاتی بکند که به آن معتقد نباشد مثل این است که روحانیتی را فرض کنیم که در حالی که مبلغ دین است به دین اعتقاد نداشته باشد و عدم این چنین دستگاهی بهتر از وجود آن است به همین جهت ما در جهت گیری سیاسی و دین خود در طول تاریخ از ناحیه روحانیونی که به معنای واقعی کلمه معتقد و پایبند نبوده اند ضربه خورده ایم.

رئیس شورای عالی دفاع در پایان گفت :کار باید بصورت خوب و با ابتکار و  با حداکثر تلاش همراه باشد و ما مصمم هستیم که خود را از بیگانگان بی نیاز نماییم. و بر این اساس هم اینجانب در نیروهای مسلح معاونت جهادخودکفایی را قرار داده ام که خوشبختانه مقدمات آن نیز آماده است و کارکنان صنایع دفاع ملی باید کوشش کنند که مجموعه این سازمان در حقیقت تلاش بزرگ و عظیمی برای خودکفایی و مظهر جهاد خود کفایی باشند. (۱)

هاشمی :  اگر ما دست از سر دشمنان برداریم آنها دست بردار نیستند

پرسنل یک تیپ از پاسداران کمیته های انقلاب اسلامی با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

رئیس مجلس در این دیدار گفت: درگیری جمهور اسلامی با کفر و نفاق به این زودی ها تمام نمی شود و اگر ما دست از سر دشمنان برداریم آنها دست بردار نیستند.اکنون هجوم همه جانبه ای علیه ما جریان دارد که نگذارند اسلام به عنوان یک مکتب و انقلاب برای نجات مردم مطرح شود.

وی افزود :در این رابطه کشورهای مرتجع و نفت خیز عرب با استفادر از امکانات تبلیغاتی دنیای کمونیست و سرمایه داری تلاش می کنند که ما نتوانیم راه نجات را به مردم گرفتار در بند استکبار نشان دهیم.

رئیس مجلس در دیدار با پرسنل دایره عقیدتی سیاسی وزارت دفاع که بهرماه جمعی از کاکرنان سازمان بهزیستی که با وی دیدار کرده بودند نیز ضمن تشریح نقش فرانسه در سرمایه گذاری و شیطنت بر ضد انقلاب اسلامی گفت :فرانسه در نهایت پرورئی با استفاده از تمامی امکاناتش تلاش می کند جمهوری اسلامی را خفه  و دشمنان آن را تقویت کند.(۲)

موسوی : دولت و مسئولین کشور با تمام قدرت از همه نهادهای انقلاب دفاع می کنند.

اعضای انجمن اسلامی تحت پوشش وزارت صنایع سنگین و سازمان گسترش نوسازی به همراه آقای بهزاد نبوی وزیر صنایع سنگین با نخست وزیر دیدار کردند.آقای میر حسین موسوی در این دیدار گفت : دولت و مسئولین کشور با تمام قدرت از همه نهادهای انقلاب دفاع می کنند.

وی افزود : اگر انقلاب اسلامی مصمم باشد که که دست و چنگال شوم آمریکا را در منطقه درهم بشکند طبیعی است که توطئه های قدرت های بزرگ علیه انقلاب پایان نخواهد یافت و نهادهای انقلاب همچنان رسالت و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی را بر عهده خواهند داشت.

موسوی سپس با اشاره به اشکال مختلف توطئه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی در گذشته گرانفروشی و احتکار را نیز شکل دیگری از این توطئه های گسترده خواند و تاکید کرد : ما بدون تکیه بر نهادی های انقلابی در سراسر کشور نمی توانیم در مقابل توطئه ها بایستیم و مقاومت بکنیم و این یک اصل است.

وی افزود : آنهایی که فکر می کنند دوران قدرت انجمن های اسلامی و نهادهای انقلاب  اسلامی به پایان رسیده تحلیل بسیار غلطی از انقلاب اسلامی دارند نخست وزیر با تاکید بر اینکه یکی از اهداف شوم قدرت های بزرگ فلج کردن اقتصاد جمهوری اسلامی است گفت : آن عنصر قوی،نیرومند،ایثارگر و توانایی که در مقابل این توطئه می ایستد در سراسر کشور حضور نیرومند و پرتوان نهادهای انقلابی است. .(۳)

تصرف ۱۰ پایگاه نظامی در عمق خاک عراق

در ادامه عملیات ولفجر۲ ارتفاعات مهم و استراتژیک کینگ در داخل خاک عراق بدست رزمندگان اسلام افتاد و پادگان نظامی حاجی عمران عراق نیز که از منابع مهم تغذیه ضد انقلاب در این منطقه می باشد نیز در محاصره کامل رزمندگان اسلام است.از آغاز عملیات تا کنون بیش از ۲۰۰۰ تن از قوای دشمن شکست خورده به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند و تعدادی از آنان را نیز به اسارت خود دراوردند.رزمندگان اسلام توانستند با نفوذ به عمق مواضع دشمن استحکامات رژیم بعثی عراق را از هم پاشیده و۱۰ پایگاه دشمن را در منطقه عملیاتی به تصرف خود درآوردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی پیشروی رزمندگان اسلام در ۱۸ کیلومتری آنسوی مرز ادامه دارد. بر اساس این گزارش تبادل آتش شدید توپخانه در اکثر نقاط عملیاتی ادامه دارد.بر اساس اطلاعیه قرارگاه حمزه  سیدالشهدا نخستین دسته از اسیران ارتش رو به زوال رژیم بعثی-صهیونیستی عراق که در عملیات امروز تسلیم نیروهای اسلام شده اند به پشت جبهه منتقل شدند.(۴)

پی نوشت:

۱٫ جمهوری اسلامی ،۱ مرداد ۶۲ ، ص ۱۲
۲٫ اطلاعات،۱ مرداد ۶۲،ص ۳
۳٫ اطلاعات،۱ مرداد۶۲ ،ص۴
۴٫ اطلاعات، ۱ مرداد ۶۲، ص ۲ و ۱۴

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194277

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر