1

گزارش تمرین استقلال/ توضیح خسرو حیدری به خبرنگاران/ تشویق منصوریان پس از ضربات ایستگاهی

  • کد خبر : 194318
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳

تمرین روز جمعه استقلال که قرار بود از ۱۸:۳۰ در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی آغاز شود ۱۵ دقیقه زودتر شروع شد.

خسرو حیدری گزارش تمرین استقلال/ توضیح خسرو حیدری به خبرنگاران/ تشویق منصوریان پس از ضربات ایستگاهی

خسرو حیدری در بدو ورود به محل تمرین رو به خبرنگاران گفت: روز گذشته برای انجام تست پزشکی رفته بودم و با اجازه کادر فنی در تمرین عصر حاضر نشدم که برخی‌ اشتباها دلیل آن را مصدومیتم اعلام کرده بودند.

 

تمرین با حرکات کششی زیر نظر مربی بدنساز استقلالی‌ها شروع شد و پس از آن بازیکنان به ۳ گروه تقسیم شده و به کار با توپ پرداختند. منصوریان برای دقایقی به سمت مربی دروازه‌بانان و ۳ دروازه‌بان حاضر در تمرین رفت و روی عملکرد آنان نظارت کرد. در ادامه بازیکنان به ۳ گروه تقسیم شده و زیر نظر محمد خرمگاه، علی چینی و مربی بدنساز تیم به تمرین آقا وسط پرداختند.

 

کاوه رضایی، امید ابراهیمی و علی قربانی زیر نظر منصوریان به تمرین ضربات ایستگاهی پرداختند. در این تمرین سرمربی استقلالی‌ها چندین ضربه ایستگاهی زد که مورد تشویق حاضران قرار گرفت. برخی‌ها معتقد بودند که منصوریان بهتر از بازیکنان فعلی استقلال ضربه ایستگاهی می‌زند.

 

با وجود اینکه اعلام شده بود هواداران حق شرکت در تمرین را ندارند به جز لیدرهای استقلال چندین هوادار هم در کنار زمین دیده می‌شدند که در بین آنها دختر بچه ۳ ساله‌ای با لباس امید ابراهیمی توجه بازیکنان را به خود جلب کرده بود.

 

لیدرهای استقلال که پس از حضور منصوریان وضع بهتری نسبت به قبل پیدا کرده اند، در ضلع جنوبی مجموعه ورزشی آزادی به بازی والیبال پرداختند.

 

در ادامه تمرین امروز استقلالی‌ها، بازیکنان به ۲ تیم ۷ نفره تقسیم شده و به بازی درونی تیمی پرداختند. این بازی در زمین کوچکتر از حد استاندارد انجام شد. سایر بازیکنان حاضر در تمرین، به تمرین بدنسازی زیر نظر مربی بدنساز مشغول شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194318

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر