1

عذرخواهی وکیل طارمی از رسانه ها و درخواست از هواداران پرسپولیس

  • کد خبر : 194322
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶

ابراهیمی، وکیل مهاجم پرسپولیس با انتشار پستی، از هواداران مهدی طارمی خواست به رسانه ها احترام بگذارند.

مهدی طارمی عذرخواهی وکیل طارمی از رسانه ها و درخواست از هواداران پرسپولیس

ابراهیمی، وکیل مهاجم پرسپولیس با انتشار پستی، از هواداران مهدی طارمی خواست به رسانه ها احترام بگذارند.

 

در مطلب ابراهیمی آمده است:

احترام به رسانه،احترام به پرسشگری و دموکراسی است.این را باید یک درس همیشگی دانست.
طی روزهای اخیر و بعد از بازگشت طارمی از ترکیه ،رسانه های مختلف خبر و تحلیل و گزارش هایی در این باره داشته اند.طبیعی است که جهت برخی از نوشته ها با آنچه ما می خواهیم متفاوت باشد و قرار نیست اهالی رسانه ، میرزابنویس ذهن و اراده و خواسته ما باشند.
متاسفانه نوشته هایی که همسو با دل ما نبوده با واکنش هایی عمدتا در فضای مجازی همراه گردیده که دردآور است. توهین به رسانه و اهالی قلم توهین به جامعه است. ناچارم در این میان از برخی رسانه ها نام ببرم. در صدر آنها روزنامه گل به دلیل اینکه توانسته به مفاد و تصویر قرارداد دسترسی پیدا کند و هشدارهایی داده که حتی به کار خود من در تنظیم دفاعیات احتمالی بعدی آمده و خواهد آمد بیشترین حجم هجمه های هتاکانه را پذیرا شده است. دوستان عزیز زیادی در آن روزنامه دارم که در صداقت شان تردیدی نیست و این نوع برخورد با آنها مایه شرمساری خواهد بود.

 

آنچه روزنامه گل در این روزها نوشته چیزی جز اطلاعات دریافتی از ترکیه نبوده و قاعدتا باید در مقابل دفاعیات ما هم کنار آن قید و درج می شد تا دیدگاه دوطرف مطرح می گردید اما به دلیل سکوت اجباری اینجانب به عنوان وکیل طارمی، آنچه نگاشته شده یکسویه بوده و طبعا مخالف با خواست ما. به سبب آنچه بارها گفته ام در مباحث حقوقی نمی توان دفاعیات را در رسانه ها مطرح کرد زیرا دست مان را در برابر طرف مقابل باز می کند .طارمی بدون هیچ توضیحی از ترکیه برگشته و این امر طبعا باید در رسانه پیگیری شود. این سکوت اجباری اما مانع از نگارش تحلیل ها و گزارشات دوستان نیست و هر آنچه تاکنون نوشته شده برایم محترم و ارزشمند است و شرمنده همه دوستان رسانه ای که نتوانسته ام پاسخگوی سوالات شان باشم. دیگر رسانه هایی مانند خبر ورزشی، ورزش سه، بانک ورزش، تسنیم و…. نیز ممکن است به دلیل مطالب شان مورد بی احترامی برخی افراد قرار گرفته باشند که امیدوارم این روند ناپسند هتاکی پنهان شده در پشت آی دی های مجازی در جامعه ما تمام شود.من به سهم خودم از شما عزیزان پوزش می طلبم.
دست تک تک اهالی قلم را می بوسم. قلمتان پرجوهر باد

بانک ورزش به نوبه خود از وکیل طارمی بابت انتشار متن شجاعانه اش تشکر کرده و در مقابل، به مخاطبان نیز حق می دهد نظر خود را بدون توهین در تمامی موارد بیان کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194322

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر