1

ابتکار آیت‌الله جنتی در یک روز «پُرکار»/ استقبال «خبرگان» از رئیس

  • کد خبر : 194329
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵

به گزارش افق نیوز، اعضای هیئت رئیسه کمیسیونهای ۶گانه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز گذشته انتخاب شدند که عباسعلی کدخدایی رئیس و مشاور حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری روایت جالبی از همراهی‌اش با اعضای خبرگان در سفر به شهر قم منتشر کرد. عباسعلی کدخدایی در این باره می‌نویسد: طبق اعلام قبلی هیئت رئیسه مجلس […]

به گزارش افق نیوز، اعضای هیئت رئیسه کمیسیونهای ۶گانه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز گذشته انتخاب شدند که عباسعلی کدخدایی رئیس و مشاور حوزه ریاست مجلس خبرگان رهبری روایت جالبی از همراهی‌اش با اعضای خبرگان در سفر به شهر قم منتشر کرد.

عباسعلی کدخدایی در این باره می‌نویسد: طبق اعلام قبلی هیئت رئیسه مجلس خبرگان جلسه داشت. همچنین قرار بود کمیسیونهای تخصصی تشکیل و هیئت رئیسه آنها نیز انتخاب شوند که این کار انجام و اخبار آن را از رسانه‌ها شنیدید. روز پر کاری بود، من حدود ساعت ۷ صبح به دبیرخانه در قم رسیدم. اعضا نیز حاضر بودند.

حضرت آیت‌الله جنتی علاوه بر شرکت در کمیسیون خود(کمیسیون تحقیق)، به سایر کمیسیونها نیز سر زدند و ضمن تبریک انتخاب آنها به عنوان عضو مجلس خبرگان و ضرورت فعالیت بیشتر و منظم آنها، نکاتی را یاد آور شدند. این حضور مورد استقبال اعضای محترم  کمیسیونها  قرار گرفت و هم در هنگام جلسه، اعضا از این حرکت استقبال کردند و هم هنگام صرف نهار برخی از اعضای محترم این حرکت نو را ستایش کردند.

آخرین جلسه نیز مربوط به کمیسیون اداری مالی بود که در ساعت ۵ بعد از ظهر شکل گرفت و مجددا حضور حضرت آیت‌الله جنتی مورد استقبال واقع شد.

ساعت ۶ نیز قرار کاری دیگری داشتم که با پایان آن در حدود ساعت ۸ به طرف تهران حرکت کردیم. در بین راه نماز مغرب و عشا را در یکی از مساجد قم به جماعت اقامه کردم  و حدود ساعت ۱۱ به منزل رسیدم.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194329

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر