1

تیراندازی در مرکز خرید مونیخ/ ۱۱ کشته و زخمی تا این لحظه/ متروی مونیخ تعطیل شد/ هرج و مرج در مونیخ+تصاویر

  • کد خبر : 194337
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴

رسانه های آلمانی در خبری فوری از تیراندازی در یک مرکز خرید بزرگ در شهر مونیخ آلمان خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، تیراندازی در یک مرکز خرید بزرگ در شهر مونیخ در آلمان چندین کشته بر جای گذاشته است.
این حادثۀ تیراندازی در مرکز خرید اولمپیا در منطقۀ موساخ در شهر مونیخ در جنوب شرق آلمان رخ داد.
گاردین: اداره کل قطارهای آلمان اعلام کرد ایستگاه های اصلی متروی مونیخ تعطیل است.
تلگراف: شهر مونیخ در هرج و مرج فرو رفته است. ایستگاه های قطار شهر به طور کامل تخلیه شده است. بالگردها در آسمان شهر پرواز می کنند. ایستگاه های مترو و اتوبوس تعطیل شده اند. برخی از منابع از وقوع حمله ای دیگر در مرکز شهر خبر می دهند.
پایگاه خبری تلگراف اعلام کرد تیراندازان ۳ فرد مسلح بوده اند. این پایگاه خبری نوشت: پلیس مونیخ معتقد است امکان دارد یک مکان دیگر در مرکز شهر مورد هدف تروریستی قرار گرفته باشد. سی ان ان نیز به نقل از شاهدان عینی اعلام کرد این ۳ فرد مسلح صورت خود را با ماسک سیاه پوشانده بودند.
گاردین در خبری فوری از کشته شدن ۳ نفر در این حادثه خبر داد. گاردین اعلام کرد خبرهای ضد و نقیضی از تیراندازی در بخش های دیگر شهر حکایت دارد. با این حال راشاتودی از تیراندازی در ایستگاه مترو «استاشوز» مونیخ خبر داد.
ایندیپندنت در خبری اعلام کرد وزیر امور داخلی آلمان کشته شدن یک شهرند آلمانی را در تیراندازی مونیخ تایید کرد.
پلیس مونیخ اعلام کرده است که احتمال دارد، چند مهاجم عامل این حادثه بوده باشند. برخی گزارش‌ها از احتمال فرار تیرانداز یا تیراندازان به متروی شهر خبر می‌دهند و به همین دلیل حرکت قطارهای مترو فعلاً متوقف شده است.
به گزارش پایگاه توییتر پلیس مونیخ، پلیس آلمان، از شهروندان آلمانی خواست از تجمع و نزدیک شدن به محوله مرکز خرید المپیک شهر مونیخ (مرکز ایالت بایرن) آلمان خودداری کنند. پلیس این شهر همچنین از مردم خواسته است در خانه هایشان بمانند و خیابان (های اطراف) محوطه مرکز المپیک مونیخ را ترک کنند.
سخنگوی پلیس مونیخ اعلام کرد تیرانداز به صورت بی هدف شلیک می کرده است. تلویزیون آلمان گزارش داد پلیس این کشور احتمال می دهد حمله به مرکز خرید المپیک شهر مونیخ آلمان یک حمله تروریستی باشد.  سخنگوی پلیس شهر مونیخ اعلام کرد مقامات آلمانی در حال تخلیه مرکز تجاری المپیک شهر مونیخ هستند.
 یکی از شاهدان عینی ماجرا اعلام کرد تیرانداز در داخل فروشگاه بود و من صدای تیراندازی های متعدد را شنیدم. مردم پس از تیراندازی فرار کردند و در این هنگام صدای تیراندازی افزایش یافت.
پایگاه خبری نشریه ایندیپندنت نیز در خبری فوری از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دستکم ۱۰ نفر در این حادثه خبر داد. با این وجود، خبرگزاری رویترز از افزایش تعداد کشته ها به چندین نفر خبر داد.
تیراندازی در مرکز خرید مونیخ/ 11 کشته و زخمی تا این لحظه+تصاویر
تیراندازی در مرکز خرید مونیخ/ 11 کشته و زخمی تا این لحظه+تصاویر
تیراندازی در مرکز خرید مونیخ/ 11 کشته و زخمی تا این لحظه+تصاویر
براساس گزارش‌ها، با وجود اتمام تیراندازی نیروهای پلیس آلمان منطقه را تحت محاصرۀ خود در آورده‌اند و ده‌ها آمبولانس در نزدیکی محل وقوع حادثه مستقر شده‌اند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194337

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر