1

این طارمی به درد پرسپولیس می‌خورد+تصاویر

  • کد خبر : 194376
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۹:۴۷

حالا می‌توان مطمئن بود که این طارمی به درد پرسپولیس می‌خورد؛ طارمی ‌بی‌تاب که می‌خواهد ثابت کند پشت کردن به پرسپولیس، فقط یک تصادف بود؛ نشانه‌ای از یک اشتباه خام‌دستانه که مخصوص سن جوانی است.

بانک ورزش- قطعا بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس را باید یکی از عجیب‌ترین خبرهای این سالیان فوتبال ایران به شمار بیاوریم. آقای گل لیگ پانزدهم در حالی دوباره سرخپوش شد که همین دو هفته پیش پای برگه قرارداد یک باشگاه ترکیه‌ای امضا انداخته بود. اینکه بحث حقوقی ماجرا چیست و چه آینده‌ای در انتظار قرمزها و مهاجم بوشهری خواهد بود، یک بحث جداگانه و تخصصی است، اما از نظر فنی، می‌توان وقوع اتفاقات جدید را به سود پرسپولیس و طارمی دانست.

روز پنجم تیرماه، درست چند ساعت پیش از پرواز طارمی به ترکیه، او در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و اقدام به مذاکره با مدیران این تیم کرد. مرور تصاویر آن روز، به وضوح نشان می‌داد آقای گل لیگ پانزدهم با بی‌حوصلگی محض در محل باشگاه حاضر شده. او که با تی‌شرت رنگی‌اش کاملا کلافه نشان می‌داد، در مدت زمان حضور در ساختمان باشگاه رفتار مغرورانه‌ای داشت و نخوت و تبختر از نگاهش می‌بارید. حتی بعد از آنکه خبر توافق قطعی با مهاجم بوشهری اعلام شد و او از ساختمان باشگاه بیرون رفت، چیزی عوض نشد. طارمی حتی به آن ۲۰هواداری که تا انتهای خیابان بدرقه‌اش می‌کردند هم اعتنای خاصی نداشت. واضح بود که او با وجود توافق، هنوز دل در گروی پیشنهادهای دیگر دارد و مردد است که آیا در مورد نادیده گرفتن آنها، کار درستی کرده یا نه؟

درست ۲۲روز بعد از آن ماجرا، طارمی ظهر روز ۲۷تیر دوباره راهی باشگاه پرسپولیس شد تا قرارداد رسمی‌اش را امضا کند. او در این سه هفته و یک روز، عجیب‌ترین تجربه‌های عمرش را از سر گذرانده بود. حضور در یک باشگاه ترکیه‌ای، سقوط از عرش به فرش و مواجهه با تردید عملی در مورد آنچه در آینده انتظارش را خواهد کشید. طارمی خیلی زود متوجه شد تصمیمی که گرفته درست نیست. در تیم سیزدهم ترکیه نه خبری از تقابل با مسی و رونالدو بود و نه راه چندان همواری برای پیشرفت به چشم می‌خورد. اینطوری بود که آقای گل، با عذرخواهی‌های مکرر و فراوان، خطر کرد و به تهران برگشت. در گرمای کشنده ۲۷تیر، مهدی طارمی با عطش و انگیزه‌ای وصف‌ناپذیر به ساختمان باشگاه پرسپولیس برگشت تا کار نیمه‌تمامش را به پایان برسد. این بار مردمک حریص چشم او، هواداران را می‌بلعید و کلمات گرسنه‌اش، قول فصلی درخشان را به مردم می‌داد. حالا می‌توان مطمئن بود که این طارمی به درد پرسپولیس می‌خورد؛ طارمی ‌بی‌تاب که می‌خواهد ثابت کند پشت کردن به پرسپولیس، فقط یک تصادف بود؛ نشانه‌ای از یک اشتباه خام‌دستانه که مخصوص سن جوانی است. اگر ترک‌ها و فیفا به دست و پای پرسپولیس نپیچند، این طارمی خیلی بیشتر از طارمی ۲۲روز پیش به کار پرسپولیس می‌آید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194376

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر