1

تمام خریدهای خارجی برانکو:متوسط، ضعیف و ناامیدکننده+تصویر

  • کد خبر : 194388
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

برانکو از زمانی که به پرسپولیس پیوست بازیکنان خارجی زیادی را به خدمت گرفت که کمک زیادی به او نکردند.

آی‌اسپورت- برانکو از اواسط فصل ۹۴-۹۳ به عنوان سرمربی پرسپولیس بار دیگر به ایران برگشت. او  که از میانه‌های راه هدایت سرخ‌پوشان را برعهده گرفت فصل را در رده هشتم به پایان برد. اما سنجش عملکرد او در واقع فصل گذشته بود که برانکو از ابتدای فصل و با نظر خود پرسپولیس جدیدی را آماده حضور در لیگ برتر کرد و در نهایت با بازی‌های درخشان و زیبا توانست با کسب رتبه دوم سهمیه آسیا را کسب کند. مرد محبوب پرسپولیسی‌ها حالا و در فصل سوم خود به دنبال قهرمانی است. در این بین برانکو از زمانی که به پرسپولیس پیوست بازیکنان خارجی زیادی را به خدمت گرفت که البته کمک زیادی به او نکردند. به همین دلیل با هم خریدهای خارجی برانکو را مرور می‌کنیم.

لوکا ماریچ:  مدافع کروات و محبوب برانکو با وجود اینکه اعتماد او را به همراه داشت در بازی‌هایی که برای پرسپولیس به میدان رفت هیچ وقت به عنوان یک مدافع مطمئن نشان نداد. ماریچ و دیگر مدافعان پرسپولیس فصل گذشته یکی از عوامل ناکامی پرسپولیس در رسیدن به قهرمانی بودند. او امسال هم در لیست برانکو حضور داشت اما به دلیل عدم توافق مالی جدا شد.

جری بنگتسون: مهاجم هندوراسی که همراه با تیم ملی کشورش در جام جهانی بزریل هم حضور داشت، اما در پرسپولیس یک نیمکت‌نشین محض به شمار می‌رفت. او مهمترین گلش برای پرسپولیس را در دربی هشتاد و یکم و زمانی که پرسپولیس یک بر صفر عقب بود به ثمر رساند. بنگتسون در تمام مدت حضورش در پرسپولیس از نیمکت‌نشینی گلایه داشت و بارها به اشکال مختلف آن را نشان داد. اما او هیچ وقت نتوانست آن مهاجمی شود که برانکو به آن نیاز داشت.

الکساندر لوبانوف: به جرات بدترین خرید برانکو تا به حال بود. یک دروازه‌بان پا به سن گذاشته که از کمترین میزان چابکی برخوردار است. او نیم فصل گذشته درست در اوج بحرانی دروازه‌بانی پرسپولیس به سرخ‌پوشان پیوست اما با گل‌های عجیب و مبتدیانه‌ای که خورد نشان داد به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیست. با این وجود برانکو برای فصل جدید هم روی او حساب باز کرد. موضوعی که می‌تواند در صورت غیبت بیرانوند به پاشنه آشیل قرمزها تبدیل شود.

آنتونی گولچ: مدافع استرالیایی و ۱۹۴ سانتی‌متری پرسپولیس نخستین بازیکن خارجی بود که برانکو برای فصل جدید جذب کرد. او با تیم استرالیایی وسترن سیدنی در فصل ۲۰۱۴ – ۲۰۱۳ قهرمان آسیا شده است و برانکو روی او به عنوان زوج سید جلال حسینی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

آلکسی پلی یانسکی: یکی از دو بازیکن اوکراینی که در روزهای اخیر به پرسپولیس پیوست. با توجه به اینکه تازه به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد هنوز قضاوت در مورد او خیلی زود است اما نکته مهم اضافه وزن بالایش است که نشان می‌دهد یانسکی از آمادگی بدنی  به دور است. یانسکی بهترین دوران فوتبالش را در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ در تیم شاختار سپری کرد، هر چند او در این تیم معروف اوکراینی نیمکت‌نشین بود.

ولادیمیر پریمیوف: در سه فصل اخیر آمار کاملاً ناامیدکننده‌ای داشته است. او در فصول ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ در تیم لیگ برتری چورنو موردیس فقط در ۱۴ بازی به میدان رفت و تنها یک گل به‌ثمر رساند تا فصل بعد راهی تیم دسته چهارمی و آماتور زاپروژاژیا اوکراین شود. او در این لیگ آماتور هم در ۲۲ بازی فقط یک گل زد. تیم متالیست آخرین تیم مهاجم اوکراینی بوده که او موفق شده است در ۳۵ بازی ۱۳ گل برای این تیم دسته دومی به‌ثمر برساند. با این شرایط و با توجه به سن بالا نباید انتظار زیادی از او و هموطنش داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194388

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر