1

خبر خوب از ترکیه: قرارداد طارمی با ریز اسپور رسمی نبود

  • کد خبر : 194390
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

از سوی دیگر بعضی از ایجنت ها و منابع موثق در فوتبال ترکیه عنوان می کنند که باشگاه ریزاسپور هیچ قراردادی با طارمی ندارد و پرسپولیس برای بازگشت مهدی برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

آی اسپورت – در حالی که باشگاه پرسپولیس و وکیل مهدی طارمی معتقد بودند که بازگشت وی به جمع سرخپوشان مشکل خاصی ندارد، مدیر برنامه های طارمی در ترکیه نظر دیگری دارد و عنوان می کند که بازگشت به پرسپولیس با مشکلات بزرگی روبرو خواهد شد.از سوی دیگر بعضی از ایجنت ها و منابع موثق در فوتبال ترکیه عنوان می کنند که باشگاه ریزاسپور هیچ قراردادی با طارمی ندارد و پرسپولیس برای بازگشت مهدی برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

به نوشته اسپورت تی وی، یک منبع موثق در فوتبال ترکیه برای این ادعا دلایل جالبی را مطرح می کند: «اگر مسئولان باشگاه ریزاسپور با طارمی قرارداد رسمی داشتند چطور به او شماره پیراهن ندادند و نامش را در لیست بازیکنان این تیم قرار ندادند. در حالی که تیم ریزاسپور راهی اردوی ترکیه شد، مسئولان این باشگاه از طارمی پاسپورت نخواستند و برای او ویزای سفر به اتریش نگرفتند.»

 وی افزود: «جدا از اینها در فوتبال ترکیه این یک رسم است که مدیر و یا معاون باشگاه با بازیکن جدید آن تیم عکس یادگاری می گیرد و به این ترتیب حضور بازیکن در تیم جدیدش رسمیت پیدا می کند. اما نکته مهم در مورد طارمی این است که مدیر و معاون باشگاه ریزاسپور حتی با طارمی عکس یادگاری هم نگرفته است. عکسی که از مهدی با پیراهن ریزاسپور منتشر شده مربوط به هیچ یک از مسئولان باشگاه ترکیه ای نیست و آن شخصی که شما در کنار مهدی می بینید، مدیربرنامه های طارمی در ترکیه است!»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194390

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر