2

حمله وزیر دولت سابق به رسانه‌های حامی دولت

  • کد خبر : 194401
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

رسانه‌های حامی دولت روحانی در حال فرار رو به جلو هستند و به جای این که واقعیت‌ها را منعکس کنند، توجیهاتی برای خودشان می‌سازند و می‌خواهند افکار عمومی را به سمت و سویی دیگری بکشانند.

به گزارش ایسنا، اسدالله عباسی، نماینده رودسر و املش در مجلس در پاسخ به این سوال که آیا حقوق‌های نامتعارف فقط مربوط به دولت روحانی است یا در دولت احمدی‌نژاد نیز امثال این حقوق‌ها دریافت شده است، به عصر ایران گفت: رسانه‌های حامی دولت روحانی در حال فرار رو به جلو هستند و به جای این که واقعیت‌ها را منعکس کنند، توجیهاتی برای خودشان می‌سازند و می‌خواهند افکار عمومی را به سمت و سویی دیگری بکشانند.

وزیر تعاون دولت احمدی‌نژاد با بیان این که رسانه‌ها یا دولت اگر هم مصداقی در مورد حقوق‌های دولت احمدی‌نژاد دارند، بگویند، ادامه داد: اتفاقی که افتاده این است که مدیرانی که در دولت یازدهم منصوب شدند، دچار خطاهای فاحش حقوقی شده‌اند و نباید به واسطه آن دیگران را متهم کنند.

عباسی با بیان این که اگر مدیرانی در دولت احمدی‌نژاد حقوق‌های نامتعارف گرفته‌اند باید مشخص و نامشان برای افکار عمومی ذکر شود، گفت: دستگاه‌های نظارتی نظیر سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات باید به وظایف‌شان به درستی عمل کنند و مدیرانی را که حقوق‌های نامتعارف در این دولت و دولت‌های قبل گرفته‌اند، مشخص و به مردم معرفی کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات ادامه داد: شاید در دولت احمدی‌نژاد نیز از این قبیل حقوق‌‎ها پرداخت شده باشد ولی به این شکل و وسعت نبوده است. در دو، سه سال اخیر عده‌ای عطش مالی و اقتصادی داشتند و این عطش باعث شد این حقوق‌ها را دریافت کنند.

وزیر تعاون در دولت دهم در مورد پاداش‌های نامتعارفی که احمدی‌نژاد به برخی وزرا پرداخت کرده است نیز گفت: من ندیدم وزیری در دولت دهم ۱۰۰ سکه پاداش بگیرد و برای من تاکنون ثابت نشده است. اگر دولت احمدی‌نژاد مشکلی داشت باید دستگاه‌های نظارتی مچش را می‌گرفتند و نباید منتظر می‌مانند که بعد از سه الی چهار سال چنین اتفاقی بیفتد و بعد آن را مطرح کنند.

نماینده اصولگرای مجلس دهم با بیان این که بعید نیست که مدیرانی نیز در دولت احمدی‌نژاد از این حقوق‌ها دریافت کرده باشند، گفت: این که در دولت قبل چنین چیزی بوده است دلیل نمی‌شود که رفتار دولت یازدهم را توجیه کنیم.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: ما منتظر گزارش‌های دیوان محاسبات و سازمان بازرسی در مورد حقوق‌های مدیران در دولت احمدی‌نژاد هستیم که آیا مسئولانی در دولت نهم و دهم بوده‌اند که اشتهای حقوق‌های نجومی داشته‌اند یا نه؟»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194401

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر