1

استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی پولدار می شوند

  • کد خبر : 194428
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹

هواداران سه تیم پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی می‌توانند با خرید شارژ تلفن‌های همراه خود به یاری مستقیم تیم مورد علاقه شان بشتابند.

 

بنابر طرح جدیدی که بین سامانه “هفت و سی” و سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی به شکل یک قرارداد همکاری به امضا رسیده از فردا بخشی از مبلغ شارژ خریداری شده توسط هواداران برای اپراتورهای مختلف مستقیما به حساب این سه باشگاه واریز خواهد شد تا این سه باشگاه از نظر مالی شرایط بهتری پیدا کنند.

 

پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی که با توجه به فصل طولانی پیش رو نیاز به منابع مالی مطمئن و ثابت دارند، با این قرارداد شرایط خود را برای حضور در لیگ برتر و نمایش بهتر در این تورنمنت طولانی بهبود خواهند بخشید.

 

این طرحی است که هواداران یاد شده می‌توانند با شماره گیری #۷۳۰* وارد فضای خرید شارژ شده و از طریق گزینه شارژ هواداری این طرح ضمن خرید شارژ به باشگاه‌های خود کمک کنند. این در حالی است که هوادار هیچ هزینه ای مازاد پرداخت نمیکند بلکه فقط با انتخاب هوشمندانه مسیر خرید شارژ از هفت و سی به باشگاه خود بدون هزینه کمک مالی میکنند این روشی هوشمندانه و علمی برای تامین مالی هزینه های باشگاههای ورزشی است.

 

مدیران این سامانه همچنین جایزه بزرگی را برای هواداران فوتبال در نظر گرفته‌اند، یک دستگاه مرسدس بنز که به قید قرعه به برنده تعلق خواهد گرفت.

 

پیش‌بینی می‌شود با استقبال طرفداران فوتبال از خرید شارژ هواداری ارزان بخش اعظمی از هزینه باشگاه‌ها از این مسیر مطمئن تامین بشود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194428

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر