1

رشته روابط عمومی در دانشگاه گفتمان انقلاب تأسیس می‌شود

  • کد خبر : 194436
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

رئیس مرکز علمی کاربردی گفتمان انقلاب اسلامی گفت: مرکز علمی ـ کاربردی گفتمان انقلاب اسلامی با هدف تحقق روابط عمومی اخلاق‌محور و منطبق با شاخصه‌های سواد رسانه‌ای، پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی روابط عمومی را در دستور کار خود قرار داد.

ناصر فخاری با بیان اینکه مبارزه با فساد نیازمند استفاده از ظرفیتهای رسانه‌های جمعی است، اظهار کرد: دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی قصد دارد با ارائه تعریفی جدید از روابط عمومی در راستای تحقق گفتمان مقام معظم رهبری در حوزه ارتباطات و علم روابط عمومی گام بردارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون برخی از روابط عمومیها تبدیل به ابزاری برای پوشاندن و تحریف واقعیات شده‌اند، خاطر‌نشان کرد: به نظر می‌رسد برخی از مدیران روابط عمومی از مسیر انقلابی بودن خارج شده‌اند و لازم است شاهد تحولی جدی بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی در رشته روابط عمومی باشیم.

رئیس مرکز علمی کاربردی گفتمان انقلاب اسلامی از برگزاری نخستین جلسه گروه علمی ـ تخصصی روابط عمومی خبر داد و تأکید کرد: با توجه به اینکه سطح اساتید دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی بالاتر از استانداردهای موجود است، تمامی نخبگان، اساتید و مدیرانی که معتقدند توانایی مشارکت در بومی‌سازی علم روابط عمومی و کارآفرینی منطبق با ارزشهای اسلامی در رشته روابط عمومی را دارند، می‌توانند رزومه‌های خود را از طریق نشانی  gofteman.ac@gmail.com برای دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی ارسال کنند.

لازم به ذکر است دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی از سالهای گذشته تا‌کنون در رشته‌های علوم سیاسی و مدیریت فرهنگی دانشجو می‌پذیرد.

شایان ذکر است پیش از ظهر امروز در نشستی که با حضور وزیر ارشاد و معاون مطبوعاتی برگزار شد، در راستای تحقق شفافیت در دستگاههای دولتی، علی جنتی خواستار مشارکت روابط عمومیها در اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات شد.

در این نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از مترقی‌ترین قوانین در کشور است زیرا رابطه مردم و وزارت‌خانه‌ها را تغییر خواهد داد همچنین معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد هم با تأکید بر این مسئله که شفافیت راه مبنایی مبارزه با فساد است، اذعان داشت: یکی از شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور نیز احیای همین قانون بود که محقق شده است.

اما در عمل آنچه که شاهد آن هستیم، محرمانه‌های دولتی است که یکی پس از دیگری رو می‌شوند؛ از محرمانه بودن قراردادهای نفتی تا محرمانه بودن برخی اسناد برجام حتی محرمانه‌ای همچون گزارش آلودگی هوا به سران قوا.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194436

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر