1

نشست ناگهانی هیات مدیره استقلال احتمالا با حضور سجادی/ تغییرات در آستانه بازی نفت؟!

  • کد خبر : 194481
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال فردا قرار است دور هم جمع شوند و احتمالا این نشست با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: نشست ناگهانی هیات مدیره استقلال احتمالا با حضور سجادی/ تغییرات در آستانه بازی نفت؟!

افق نیوز/ اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال قرار بود روز سه‌شنبه و بعد از دیدار استقلال و نفت دور هم جمع شده تا در خصوص انتخاب مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره به جمع‌بندی برسند.

در حالیکه طی هفته‌های گذشته وزیر ورزش و جوانان و همچنین معاونش سجادی بارها اعلام کرده‌اند که هیأت مدیره باید مدیرعامل را مشخص کند اما هنوز تکلیف عضو پنجم هیأت مدیره باشگاه استقلال مشخص نیست.

هفته گذشته بود که مدیر روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اعلام کرد که سید کامل تقوی‌نژاد به دلیل پروژه مهم اقتصادی و مالیاتی که یکی از پروژه‌های مهم دولت محسوب می‌شود از حضور در جمع اعضای هیأت مدیره انصراف داده است اما هنوز هیچ منبع رسمی در وزارت ورزش و جوانان و باشگاه استقلال این خبر را تائید نکرده است.

نکته جالب اینجاست که شهاب جهانیان و بهرام افشارزاده در گفت‌وگوهای مختلف اعلام کرده‌اند که تقوی‌نژاد از هیات مدیره انصراف نداده و اتفاقاً همین امروز افشارزاده مدعی شد که به وی گفته‌اند تقوی‌نژاد هنوز هم عضو هیأت مدیره است.

با این وجود امروز خبر رسید که قرار است نشست اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال نه در قالب جلسه هیأت رئیسه بلکه تحت عنوان گردهمایی اعضاء برگزار شود و حتی این شایعه مطرح شد که نصرالله سجادی قرار است فردا در این جلسه حضور پیدا کند و البته گفته می‌شود بعد از پایان این نشست رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال مشخص خواهد شد.

این در حالی است که جلسه اصلی هیأت مدیره استقلال قرار است روز سه‌شنبه و بعد از بازی با نفت تهران تشکیل شود و مشخص نیست آیا افشارزاده به عنوان مدیرعامل فعالیت خود را ادامه خواهد داد یا اینکه قرار است تصمیم‌ دیگری رخ دهد. البته به نظر می‌رسد در آستانه بازی با نفت تغییراتی در بین چیدمان مسئولیت‌ها و نه البته در بین نفرات در هیات مدیره آبی‌ها رخ خواهد داد.

به گزارش فارس، منصور پورحیدری، شهاب جهانیان، حسن زمانی و مسعود معینی فعلاً ۴ عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال هستند که گفته می‌شود کامل تقوی‌نژاد تنها در حد اسم به عنوان عضو پنجم در جمع این اعضاء حضور دارند و افشارزاده نیز خارج از اعضای هیأت مدیره به عنوان سرپرست مشغول فعالیت است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194481

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر