1

معاون مالی و اقتصادی پارس خودرو: حفظ منافع سهامداران وظیفه اصلی ماست

  • کد خبر : 194543
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

همزمان با برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت پارس خودرو جمعی از فعالان بازارسرمایه از خطوط تولید این شرکت بازدید کردند.

به گزارش سایپا نیوز, همزمان با برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت پارس خودرو جمعی از فعالان بازارسرمایه و سهامداران حقیقی و حقوقی از خطوط تولید این شرکت بازدید کرده و از نزدیک در جریان آخرین تحولات و دستاوردها در حوزه تولید و عرضه خودرو قرار گرفتند.

حسن احدزاده معاون مالی و اقتصادی پارس خودرو در این خصوص گفت: هدف از برگزاری این بازدید تعامل و آشنایی بیشتر بازار سرمایه و سهامداران با روند تولید است که بی شک این بازدید نقش بسزایی در ایجاد این تعامل خواهد داشت.

وی افزود: تعامل دوسویه بنگاه های اقتصادی با بازار سرمایه وسهامداران موجب می‌شود تا صاحبان سرمایه اطمینان داشته باشند که برنامه ها, اهداف و فعالیت های شرکت در جهت تأمین منافع آنان بوده و با اطمینان بیشتر بتوانند سرمایه گذاری کنند.

احدزاده بابیان این مطلب که بنگاه های اقتصادی و فعالان بازار سرمایه و بورس به یک دیگر وابسته اند خاطرنشان کرد: بازارسرمایه و سهامداران نقش زنجیره سرمایه گذاری و تأمین مالی بنگاه های اقتصای را به عهده دارند و اطمینان بخشی  از بازگشت این سرمایه گذاری وظیفه اصلی بنگاه های اقتصادی است.

  معاون مالی اقتصادی پارس خودرو تصریح کرد: هیات مدیره پارس خودرو طی سال های اخیر اقدامات فراوانی در تامین خواسته های سهامداران انجام داده و امیدواریم با اجرایی شدن سایر برنامه ها به اهداف تعیین شده و برآورده کردن خواسته ها و منافع بازار سرمایه  وسهامداران دست پیدا کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194543

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر